اخبار دزفول

پیگیر راه اندازی زمین فوتبال ساحلی در دزفول هستیم

خلاصه خبر
  • مسئول کمیته فوتبال ساحلی هیات فوتبال شهرستان گفت: کمیته فوتبال ساحلی شهرستان به تازگی فعالیت خود را با حمایت و نگاه ویژه ریاست محترم هیات فوتبال آغاز کرده است .ما برای توسعه و رشد این رشته در شهرستان با کمبود های بسیاری که مهم ترین آن ها نبود زیر ساخت (زمین) روبرو هستیم.

به گزارش روابط عمومی هیات فوتبال شهرستان دزفول؛ مسئول کمیته فوتبال ساحلی هیات فوتبال شهرستان گفت : کمیته فوتبال ساحلی شهرستان به تازگی فعالیت خود را با حمایت و نگاه ویژه ریاست محترم هیات فوتبال آغاز کرده است .ما برای توسعه و رشد این رشته در شهرستان با کمبود های بسیاری که مهم ترین آن ها نبود زیر ساخت (زمین) روبرو هستیم. برنامه ما در هیات فوتبال در ابتدا تامین زمین مناسب و استاندارد است و بعد از آن برگزاری دوره های مربیگری و داوری و استعدادیابی بازیکنان علاقه مند به این رشته است.

مهرداد رادمهر مسئول کمیته فوتبال ساحلی دزفول درباره وضعیت راه اندازی فوتبال ساحلی در دزفول اظهار کرد:

متاسفانه در سال های گذشته نگاه مناسبی به این رشته در شهرستان وجود نداشته است به طوری که شهرستان های همجوار در سطح مسابقات استانی نیز تیم داری کرده اند. به همین دلیل برای اجرای برنامه های خود نیاز مبرم به تامین زمین و امکانات استاندارد این ورزش را داریم. این در حالی است که در شهرستان دزفول ظرفیت های عمده و ویژه اقتصادی زیادی اعم از شرکت های تولیدی بزرگ و متوسط وجود دارد که می بایست نسبت به انجام مسئولیت های اجتماعی خود یعنی کمک به توسعه ورزش توجه بیشتری داشته باشند.

وی افزود : هزینه و سرمایه گذاری ای که در این رشته انجام می گیرد به مراتب تا یک سوم نسبت به رشته های فوتبال و یا فوتسال کمتر است. با این حال تیم های ملی و باشگاهی ایران در جهان در این رشته دارای عنوان های قهرمانی سطح بالا در دنیا است.

وی در ادامه گفت: از مسئولین شهرستان خصوصا، اداره ورزش و جوانان ، شهرداری، شورای شهر و نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی خواهشمندیم با توجه به نو بودن این رشته در کشور و ابلاغات و دستورالعمل های فدارسیون فوتبال جهت رشد و توسعه فوتبال ساحلی هم در بخش آقایان و هم در بخش بانوان و وجود استعدادهای خوب ورزشی در این شهرستان نسبت به پیگیری مسائل و مشکلات و نیازمندی های این رشته در شهرستان اهتمام ویژه ای داشته باشند تا بتوانیم شاهد رشد این رشته در شهرستان و کسب عنوان های قهرمانی در میادین کشوری باشیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا