احداث کارخانه جدید آسفالت شهرداری دزفول در دستور کار

به گزارش دزفوری از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری دزفول، محمد آستی امروز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: کارخانه آسفالت شهرداری مربوط به دهه ۶۰ است که طی مدت اخیر به علت فرسودگی و بهره وری کیفی و کمی با افت شدید مواجه و در نتیجه این کارخانه از سرویس خارج شد.

وی افزود: با صرف هزینه های فراوان و گزاف این کارخانه طی ۶۰ روز بازسازی و در ۴۸ ساعت گذشته وارد مدار تولید شد ضمن اینکه تمام تلاش و برنامه ریزی های لازم جهت جبران این ۶۰ روز عقب افتادگی در دستور کار است.

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری دزفول با اشاره به تاکید کارشناسان سازمان عمران جهت جایگزینی کارخانه جدید، عنوان کرد: در حال حاضر مذاکرات با سازندگان کارخانه های آسفالت در حال انجام است که این فرایند با در نظر گرفتن سفارش ساخت و نصب حداقل ۸ ماه به طول خواهد انجامید.

آستی با بیان اینکه بعد از نصب کارخانه جدید، کارخانه فعلی از سرویس خارج می شود، تصریح کرد: کارخانه جدید با استانداردهای بالای آلایندگی و بهره وری مناسب و مفید در یک مکان خارج از شهر راه اندازی می شود.

وی یادآور شد: در زمان تعطیلی کارخانه مناطق ۳ گانه شهرداری دزفول جهت انجام عملیات ترمیم آسفالت، اقدام به خرید روزانه آسفالت از کارخانه های خصوصی می نمودند.

خروج از نسخه موبایل