اخبار دزفول

دور ترین مناطق دزفول نیز خدمات سلامت را دریافت می کنند

رئیس مرکز بهداشت دزفول گزارش داد: همه شهروندان دزفولی حتی مناطق عشایری و دور دست و صعب العبور شهرستان که راه ارتباطی مناسبی ندارند، خدمات مربوط به سلامت خود را دریافت می کنند.

پورآیین در این خصوص گفت: علاوه بر اینکه تمام شهروندان می توانند با مراجعه به مراکز خدمات جامع سلامت، مراقبت های بهداشتی خود را دریافت نموده و در پرونده الکترونیکی ثبت گردد، نقاط بسیار دور شهرستان مانند روستا های مازه پاریاب و سایر نقاط همجوار آن نیز از طریق تیم های سیاری متشکل از پزشک، ماما، دارویار، تزریقات و کارشناسان بهداشتی، بهورز همان مراقبت های بهداشتی را مانند سایر شهروندان به صورت فعال در محل دریافت می کنند.

رضا پورآیین همچنین ادامه داد؛ مراکز سردشت و باغچه بان به عنوان مراکز ۲۴ ساعته با برنامه ربزی مدون و ماهانه تمام روستا های تحت پوشش این مراکز را پوشش می دهند. پورآیین با اشاره به اینکه از ابتدای طرح سردار سلیمانی، غربالگری، بیماریابی و انجام تست سریع کرونا نیز به این خدمات افزوده شده، خواستار پایبندی همه اقشار مردم در همه مناطق شهرستان در رعایت اصول بهداشتی به ویژه زدن ماسک، فاصله اجتماعی و از همه مهمتر عدم برگزاری مراسم عروسی و ترحیم شدند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا