اخبار دزفول

جلسه شورای هماهنگی دبیرخانه دزفول شهر جهانی کپو برگزار شد

خلاصه خبر
  • در جلسه شورای هماهنگی دبیرخانه دزفول شهر جهانی کپو مقرر شد طی برنامه زمانبندی، با اولویت‌بندی کارها و تقسیم وظایف کار دنبال شود و گزارش اقدامات به دبیرخانه استان خوزستان اعلام گردد.

به گزارش دزفوری از روابط عمومی اداره میراث فرهنگی، جلسه شورای هماهنگی « دبیرخانه دزفول شهر جهانی کپو » با حضور عباس چراغ چشم مدیریت اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان دزفول، پرآور ریاست شورای اسلامی شهر دزفول،مجدی نسب رئیس کمیسیون بافت تاریخی شورای اسلامی شهر، عیسی زاده شهردار و دبیر شهر جهانی کپو و مهندس پور رکنی معاون شهردار در محل شهردار دزفول امروز سه شنبه مورخ ۱۴۰۰/۹/۲۳ برگزار و تصمیمات لازم با توجه با آئین نامه شهر جهانی تصمیمات لازم اتخاذ گردید.

در این جلسه پیرامون اهمیت، جایگاه و بخصوص تأثیرات مثبت ثبت جهانی کپو بر ایجاد رشد و پیشرفت دزفول و ایجاد اشتغال در صنایع دستی با محوریت کپوبافی بعنوان یکی از صنایع خانگی که بسیار سهل الوصول است نام برده شد.
در ادامه دکتر عیسی زاده دبیر دزفول شهر جهانی کپو بر رفع مشکلات این حوزه با مشارکت همه دستگاه های مرتبط و استفاده از ظرفیت سازمان های مردم نهاد تاکید کرد.

چراغ چشم در پایان از شورای شهر، فرمانداری و شهرداری بعنوان اعضاء این شورا خواست تا از طریق کار گروه های مرتبط و با هم افزایی و برنامه ریزی نتیجه محور، به دنبال رفع هرچه سریعتر مشکلات پیش رو باشیم.
ضمنأ مقرر شد طی برنامه زمانبندی با اولویت بندی کارها و تقسیم وظایف کار دنبال شود و گزارش اقدامات به دبیرخانه استان خوزستان اعلام گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا