تست رایگان اچ آی وی(ایدز) در پارک خانواده دزفول

دکتر شفیعی نیا در این باره افزود: کمپین اطلاع رسانی ایدز امسال با شعار “من هم آزمایش اچ آی وی می دهم” از ۲۰ آبان شروع و تا ۲۰ آذر ادامه خواهد داشت. در همین راستا این مرکز با همکاری پرسنل و دانشجویان دانشکده پرستاری مامایی دانشگاه آزاداسلامی واحد دزفول، اقدام به برپائی این ایستگاه اطلاع رسانی نموده و خدماتی همچون مشاوره و آموزش، غربالگری و اخذ تست سریع رایگان اچ آی وی به مراجعین ارائه می شود.

رئیس مرکز بهداشت در توصیف این بیماری گفت: این بیماری کاملا قابل پیشگیری بوده و از راه های انتقال این بیماری تماس جنسی محافظت نشده، استفاده از سرنگ های مشترک در معتادان تزریقی می باشد.از طرف دیگر متاسفانه در سال های اخیر شیوع و بروز این بیماری در جهان و ایران افزایش یافته اما امیدواریم با مشارکت ها سازمان های متولی در این زمینه و همچنین مشارکت افراد جامعه در پیشگیری، بیماریابی و کنترل بیماری بتوان روند ابتلا به این ویروس/بیماری رو کاهش داد.

دکتر شفیعی نیا ضمن معرفی مرکز مشاوره بیماری های رفتاری به آدرس حوالی ترمینال مسافربری شوش، خیابان شهدای محراب، نبش خیابان رمضان و شماره تماس ۴۲۰۲-۰۶۱ در خاتمه از شهروندان گرامی دعوت کرد: از این ایستگاه اطلاع رسانی مستقر در پارک خانواده در این بازه زمانی (۲۰ آبان تا ۲۰ آذر از ساعت ۱۸ الی ۲۱) بازدید نموده و از خدمات ارائه شده د این ایستگاه بهرمند شوند.

خروج از نسخه موبایل