اخبار دزفول

دستبند پلیس دزفول بر دستان اعضای باند سارقان مسلح موتورسیکلت

خلاصه خبر
  • فرمانده انتظامی دزفول از دستگیری اعضای باند ۳ نفره سارقان مسلح موتورسیکلت با کشف ۶ فقره سرقت مسلحانه در حوزه جنوب شهرستان در این شهرستان خبر داد.

به گزارش دزفوری از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “روح اله گراوندی” در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت مسلحانه موتورسیکلت در سطح شهرستان ، موضوع دستگیری سارق یا سارقان بصورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او افزود: کاراگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی پلیسی موفق به شناسایی اعضای باند ۳ نفره سارقان مسلح در رابطه با سرقت های به وقوع پیوسته شده که پس از هماهنگی با مرجع قضایی ، طی عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه اعضای آنها را در مخفیگاهشان در شهرستان همجوار دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان دزفول در ادامه ضمن اشاره به سوابق کیفری متعدد متهمان و تحت تعقیب بودن مراجع قضایی دیگر شهرستان ها ، تصریح کرد: متهمان در تحقیقات و بررسی های تخصصی پلیس به ۶ فقره سرقت مسلحانه موتورسیکلت در سطح شهرستان دزفول معترف و بازسازی صحنه های جرم در حوزه شهر صفی آباد ، شهر امام .ره. و شهر میانرود با حضور سارقین مسلح انجام گردید.

سرهنگ گراوندی در خاتمه با بیان اینکه تلاش جهت کشف اموال مسروقه و سلاح بکار رفته در سرقت ها ، در دستور کار پلیس قرار دارد ، اظهار داشت: در این خصوص پرونده مقدماتی تشکیل و متهمان جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی و حسب دستور دادستان عمومی و انقلاب دزفول جهت تحقیقات بیشتر در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفتند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا