اخبار دزفول

زیرساخت برق منطقه سرسرباز دزفول تامین شد

محسن پیام‌فر روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با اصلاح و نوسازی شبکه‌های توزیع برق فشار متوسط و فشار ضعیف و با نصب و راه اندازی چهار دستگاه ترانسفورماتور، بیش از یکهزار و ۸۰۰ خانوار از برق مطمئن، ایمن و پایدار بهره‌مند خواهند شد.
وی ادامه داد: طرح برقرسانی به این منطقه از مردادماه امسال با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال آغاز شده که شامل یکهزار و ۳۰۰ متر شبکه فشار متوسط و فشار ضعیف و  نصب ۱۳۰ اصله پایه بتونی است.
مدیر شرکت توزیع برق دزفول با بیان اینکه این طرح تا یک ماه آینده بهره برداری می‌شود، گفت: اجرای این طرح موجب جمع آوری انشعابات غیرمجاز و غیرایمن می‌شود.

وی افزود: انشعابات غیرمجاز و غیرایمن موجب افت ولتاژ شدید و ناپایداری در شبکه توزیع برق شده بودند.

هشتم آذرماه گزارشی با عنوان ” سر سرباز درد دارد” در خبرگزاری ایرنا منتشر شد که بازتاب گسترده‌ای در فضای مجازی داشت و موجب تکاپوی بیشتر مسوولان برای رفع مشکلات منطقه محروم سرسرباز سیاه منصور شد.

این منطقه محروم با وجود  اینکه از سال ۱۳۹۶ به شهرداری سیاه منصور الحاق یافته از امکانات ابتدایی نظیر آسفالت، آب آشامیدنی، گاز و برق پایدار بی بهره است که اخیرا مشکل برق این منطقه برطرف شده و پیمانکار طرح آبرسانی و گازرسانی به این منطقه نیز در حال تعیین شدن است.

بنا به گفته شهردار سیاه منصور قرار است بعد از ایجاد زیرساخت‌های آب، برق و گاز، خیابان‌های این منطقه نیز آسفالت شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا