اخبار دزفول

طرح سوال از شهردار دزفول اعلام وصول شد

خلاصه خبر
  • رئیس شورای شهر دزفول گفت: طرح سوال از شهردار دزفول روز پنجشنبه با امضای ۲ نفر از اعضای شورای شهر در صحن علنی شورا اعلام وصول شد.

به گزارش دزفوری، رئیس شورای اسلامی شهر در نشست رسمی شورای اسلامی شهر دزفول در محل شورا بیان کرد: پس از اینکه در فضای مجازی مواردی از طرح سوال از شهردار ارائه شد اکنون سوال از شهردار با امضای ۲ نفر از اعضای شورای شهر دریافت شد.

محمدحسن پرآور افزود: سیدباقر موسوی فخر و غلامعلی پوررضایی طی نامه ای از بنده درخواست کردند شهردار را  برای پاسخگویی به سوالات در حضور اصحاب رسانه به شورا دعوت کنم.

وی ادامه داد: در این نامه سوالاتی چون علت پرداخت غیرقانونی اضافه کار و تعطیل کاری، کیفیت لکه گیری آسفالت، انتصاب شخص غیرمتخصص در پست مهم و تخصصی آتش نشانی، تعیین تکلیف پروژه قائم، وضعیت پرسنل مامور به ادارات و نهادها مطرح شده است که باید به شهردار اعلام کنم.
رئیس شورای اسلامی شهر دزفول اظهارداشت: جلسات مستمری به صورت ماهانه با شهردار برگزار و سوالات و مسائل مختلف مطرح و در مورد آنها رایزنی شده است و سایر اعضا در یک جو صمیمی و تعاملی قانع شده‌اند لذا نیازی به طرح سؤال نبود.

وی طرح سوال را حق قانونی اعضای شورا دانست و گفت: برابر قانون در این خصوص اقدام و سؤالات به شهردار ابلاغ می‌شوند که شهردار نیز ظرف مدت ۱۰ روز موظف است یا حضوری یا به صورت مکتوب توضیحات خود را ارائه دهد ضمن اینکه قطعا در جلسه حاضر خواهد شد.

پرآور اظهارداشت: اگر در فرآیند طرح سوال، اغنا صورت نگرفت به سمت استیضاح و درنهایت به سمت عزل شهردار پیش می‌رود.

وی افزود: تعامل شورا و شهرداری باعث ایجاد آرامش است که امیدواریم تداوم یابد.

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

  1. میشه بگید کار شهردار چیه من که در روستا زندگی میکنم وقتی الان سی و چند سال عمر میکنم و مجردم نه فرماندار نه بخشدار نه نماینده دزفول نه دهیار روستامون نه شورای روستا کاری برام نکردن به چه دردم میخورن نه برای مجردیم برای کار چون چند سال زندان بودم نباید کار کنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا