دیدار امام جمعه با سید حسن عیسی زاده شهردار دزفول

به گزارش دزفوری از روابط عمومی شهرداری دزفول، در این نشست ابتدا حجت الاسلام والمسلمین قاضی دزفولی امام جمعه دزفول با تبریک انتخاب شهردار دزفول و آرزوی موفقیت برای ایشان و مجموعه شهرداری، در خصوص اقدامات ستاد اربعین این شهرستان طی سال های گذشته توضیحاتی ارائه و از اقدامات و همکاری های شهرداری دزفول با این ستاد قدردانی کرد.

در ادامه دکتر عیسی زاده شهردار دزفول با قدردانی از زحمات و تلاش های حجت الاسلام والمسلمین قاضی دزفولی امام جمعه دزفول به نقش و جایگاه مهم ائمه جمعه در جامعه اشاره و خاطرنشان کرد: به طور قطع این جایگاه ویژه باعث وجود وحدت و یکدلی در جامعه می شود.

وی با قدردانی از اقدامات و تلاش های ستاد اربعین دزفول اظهار داشت: شهرداری دزفول همواره در جهت رسالت دینی، مذهبی و خدماتی خود آماده هرگونه همکاری با این ستاد است.

عیسی زاده در ادامه اظهار امیدواری کرد که این شهرداری با تعامل و همکاری بیشتر با این ستاد بتواند گام های بلند و موثری در این راستا بردارد.

دکتر عیسی زاده در بخشی دیگر از سخنان خود با تبریک آغاز هفته بسیج و گرامیداشت یاد و خاطره شهداء و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، به نقش و جایگاه بسیج به عنوان مردمی ترین نهاد انقلابی اشاره کرد و نهادینه شدن تفکر و فرهنگ بسیجی را برای پیشرفت و تعالی کشور ضروری دانست.

خروج از نسخه موبایل