اخبار دزفول

اهدای ۵ هزار بسته تحصیلی، معیشتی و بهداشتی به دانش آموزان و مدارس نیازمند

معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش دزفول از اهدای ۵ هزار بسته لوازم تحصیلی و ۷۲ بسته معیشتی به همراه مقادیر قابل توجهی مواد ضدعفونی به مدارس و دانش آموزان نیازمند در قالب طرح مشق احسان خبرداد.

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش دزفول، رضا محمدی خباز پیش از ظهر امروز ۲۷ مهر ۹۹ درحاشیه آیین رونمایی از ۵ هزار بسته تحصیلی که با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان دزفول برگزار شد گفت: در راستای تداوم کمک های مومنانه، طرح مشق احسان با محوریت کمک به دانش آموزان مناطق محروم و نیازمند اجرا می شود.

وی در همین خصوص افزود: پس از شناسایی دانش آموزان نیازمند شهرستان توسط مدیران مدارس، به همت جمعی ازفرهنگیان،دانش آموزان، خانواده های خیّر، بنیاد احسان ستاد اجرای فرمان حضرت امام(ره)، طلاب جهادی حوزه آیت الله قاضی و همچنین جمعی از افراد خیر ۵ هزار بسته تحصیلی، معیشتی و بهداشتی به دانش آموزان نیازمند مناطق محروم اهدا شد.

وی در خصوص جزییات بسته های تهیه شده گفت: علاوه بر ۵ هزار بسته تحصیلی، ۷۲ بسته معیشتی به نیت ۷۲ معلم شهید فرهنگی دزفول و ده ها بسته ماسک و مواد ضدعفونی مجموعا به ارزش ۲ میلیارد ریال تهیه شد و در اختیار مدارس با اولویت مناطق کم برخوردار قرار گرفت.

معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش دزفول در پایان ضمن تقدیر از خیرین و تمامی کسانی که در تهیه و توزیع این بسته ها مشارکت داشتند، بر تداوم کمک های مومنانه آموزش و پرورش دزفول با محوریت رفع نیازهای دانش آموزان و ایجاد همدلی بین مردم تاکید کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا