دسته‌بندی نشده

ترخیص اینترنتی وسایل نقلیه توقیفی در دزفول

خلاصه خبر
  • رئیس پلیس راهور دزفول خبر از ترخیص وسایل نقلیه توقیفی بصورت اینترنتی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش دزفوری از پایگاه خبرگزاری پلیس سرهنگ “محمد تدین پور” ضمن تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین(ع) در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: در راستای خدمات رسانی مطلوب و ایجاد رضایمتندی شهروندان و همچنین تسریع در فرآیند ترخیص وسایل نقلیه توقیفی با حذف تشریفات زائد و کاهش هزینه‌ها،ترخیص وسایل نقلیه به صورت کاملاً غیرحضوری و اینترنتی به عنوان یکی از برنامه‌های هوشمندسازی در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی افزود: ترخیص اینترنتی وسایل نقلیه در راستای تکریم،حفظ حقوق شهروندی و صیانت اموال مردم که وسیله آنها به علت تخلفات رانندگی توقیف شده و فاقد دستور قضائی باشند ، می‌توانند با ثبت درخواست اینترنتی ترخیص وسیله نقلیه خود اقدام کنند.
رئیس پلیس راهور در ادامه اظهار داشت: شهروندان می توانند با نصب نرم‌افزار«پلیس من» بر روی تلفن همراه خود از خدمات اینترنتی پلیس راهور در حوزه ترخیص اینترنتی وسایل توقیفی خود بهره‌مند شوند.
سرهنگ تدین پور در خاتمه تصریح کرد: مالکان وسایل نقلیه‌ای که به علت تخلفات رانندگی توقیف شده و فاقد دستور قضائی باشند، می‌توانند از طریق برنامه «پلیس من» یا سایت «راهور ۱۲۰» به صورت غیرحضوری نسبت به ثبت درخواست اینترنتی در تمام ساعات شبانه‌روز اقدام کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا