اخبار دزفول

زمین‎‌گیر شدن اوباش و سوداگر مرگ در دزفول

خلاصه خبر
  • فرمانده انتظامی دزفول از زمین گیر شدن ۲ سوداگر مرگ و کشف یک قبضه کلت کمری و یک تیغه قمه در این شهرستان خبر داد.

به گزارش دزفوری به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “روح اله گراوندی” در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت : در پی نارضایتی ساکنین محلی مبنی بر فروش مواد مخدر توسط افرادی معلوم ، موضوع بصورت ویژه در دستور کار پلیس این فرماندهی قرار گرفت .
وی افزود : ماموران کلانتری ۱۹ با انجام کارهای اطلاعاتی و تحقیقات خاص پلیسی موفق به شناسایی شخص مورد نظر گردیده و پس از هماهنگی با دادستان عمومی و انقلاب دزفول طی یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه او را در حین فروش مواد مخدر دستگیر کردند.
سرهنگ گراوندی ضمن اشاره به کشف مقادیری از انواع مواد مخدر بسته بندی شده و یک قبضه سلاح کلت کمری از متهم دیگر تصریح کرد : متهم به محض دستگیری با قمه بطرف مامورین حمله ور شده و مامورین در نهایت با رعایت قانون بکارگیری سلاح متهم از ناحیه پا مجروح و دستگیر شد.
فرمانده انتظامی دزفول در خاتمه ضمن اشاره به اینکه، پرونده مقدماتی تشکیل و پس از درمان جراحات وارده، متهم جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی خواهد شد ، بیان داشت: تامین امنیت مردم شریف شهرستان دزفول خط قرمز پلیس بوده و این فرماندهی هیچ گونه تعارف و اغماضی با اراذل اوباش و مخلین نظم و امنیت نخواهد داشت و در صورت مشاهده ، مقتدرانه با آنها برخورد خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا