اخبار دزفولویژه

امام جمعه دزفول: فضای مجازی پر از اشخاصی است که برای تسویه حساب شخصی فتنه‌گری می‌کنند

امام جمعه دزفول حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی قاضی دزفولی ضمن تبریک به منتخبین شورای اسلامی شهر دزفول اشاره داشتند علی رغم مشکلات فراوان بیماری همه گیر کرونا و حواشی آن انتخابات با شور برگزار شد .

امام جمعه دزفول بیان داشتند جریان شورا یک وحدت یکپارچه است و باید با رعایت موازین و خرد جمعی به دور از جناح بندی به کار خود ادامه دهد و برای حل مشکلات برنامه های دقیق داشته و همزمان تعارفات را کنار بگذارند همچنین برای حل چالش های پیش رو مصلحت سنجی شود .

حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی قاضی در مورد فضای مجازی اظهار داشتند این فضا بسیار وسیع و غیرقابل پیش بینی است در ضمن این فضا مملو از اشخاصی هستند که در راستای تسویه حساب شخصی فتنه انگیزی می کنند هر شخصیت دارای یک احترام و آبروست ممکن است ده ها فعالیت خوب و مثبت داشته اند حالا یک مورد خاص مطلبی را به اشتباه مطرح کرده باشند نمی شود که زحمات آن شخص به زیر سوال برود پس در انتشار مطالب عجله نکنید .
هر فرد در شورا جایگاه کل شوراست

امام جمعه در ادامه بیان داشتند ارتباط با مردم را فراموش نکنید و دغدغه ها و مشکلات شهروندان را در اولویت خود قرار دهید و به مسئله تمدن ، فرهنگ و ریشه های شهرستان دزفول اشاره ای داشتند که باید از همه فعالین تمام حوزه ها استفاده و از فعالیتشان تقدیر کنیم .

در پایان جناب آقای پرآور بعنوان یکی از منتخبین شورای اسلامی شهر دزفول خلاصه ای چند از اهداف و برنامه های آینده دزفول در حوزه فرهنگ ، علوم پزشکی و دیگر امور جهت پیشرفت و تعالی شهر دزفول مباحثی را ارائه نمودند .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا