اخبار دزفول

۲۸ نقطه شهرستان دزفول مستعد راه اندازی کتابخانه است

رضا جوروند روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا تعداد اعضای کتابخانه‌های عمومی شهرستان دزفول را ۱۲ هزار نفر اعلام کرد و افزود: ۶ سالن مطالعه خصوصی در شهرستان دزفول فعال است که زمینه اشتغالزایی ۱۸ نفر را فراهم کرده‌اند.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی دزفول درخصوص ساخت کتابخانه مرکزی شهرستان دزفول گفت: این کتابخانه در کوی آزادگان  واقع شده که تاکنون ۱۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی تکمیل کتابخانه مرکزی دزفول را نیازمند ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار دانست و افزود: برای تکمیل این کتابخانه از طریق اعتبارات استانی در حال پیگیری هستیم و از نیکوکاران و خیران فرهنگی نیز درخواست داریم در ساخت این کتابخانه مشارکت کنند.

جوروند ادامه داد: زمین این کتابخانه سه هزار مترمربع است که درصورت تکمیل ۲ هزار و ۲۰۰ متر زیربنا خواهد داشت.

وی درخصوص ساخت کتابخانه عارف دزفولی در کوی اندیشه دزفول گفت: این کتابخانه یکهزار مترمربع زیربنا دارد که تاکنون ۵۰ درصد آن توسط یک نیکوکار به نیت مادرش ساخته شده و برای تکمیل پنج میلیارد ریال دیگر نیاز است.
رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان دزفول درخصوص کتابخانه تخصصی کودک و نوجوان دزفول نیز گفت: ۲۵۰ متر مربع زمین واقع در مرکز شهر دزفول توسط خانواده بشیرخوزستانی برای ساخت کتابخانه تخصصی کودک و نوجوان  اهدا شده که در مرحله طراحی است.

هفته کتاب و کتابخوانی از امروز شنبه ۲۴ آبان ماه آغاز شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا