اخبار دزفول

نجات جان نوجوان ۱۲ ساله در منطقه سخت گذر احمدفداله

خلاصه خبر
  • رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی دزفول از امدادرسانی به نوجوانی ۱۲ ساله که در منطقه سخت گذر احمدفداله دچار سانحه سقوط از کوه شده بود، خبر داد.

به گزارش دزفوری از روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی دزفول، رضا معمارزاده در تشریح این عملیات گفت: حوالی ساعت ۱۶ امروز گزارشی مبنی بر سقوط نوجوانی از کوه به مرکز کنترل عملیات بحران فوریتهای پزشکی دزفول اعلام شد که باتوجه به عدم امکان پرواز بالگرد اورژانس در آن زمان از روز، بلافاصله هماهنگی های لازم جهت امدادرسانی از طریق راه زمینی طی عملیاتی مشترک بین اورژانس ۱۱۵ و هلال احمر این شهرستان انجام شد.

وی با اشاره به اینکه این عملیات امدادی پنج ساعت به طول انجامید افزود: عملیات نجات نوجوان ۱۲ ساله با همکاری مشترک اورژانس پیش بیمارستانی دزفول و جمعیت هلال احمر این شهرستان در منطقه سخت گذر احمدفداله انجام و سپس مصدوم جهت ادامه فرایند درمانی به بیمارستان بزرگ دزفول انتقال داده شد.

معمارزاده ضمن اشاره به تحت مراقبت قرار گرفتن بیمار در بیمارستان بزرگ دزفول در رابطه با وضعیت جسمانی نوجوان اظهار کرد: فرد مصدوم هم اکنون هوشیار است اما به دلیل سقوط از کوه دچار جراحات و صدمات متعددی در نواحی سر و اندام ها شده و جهت تشخیص وضعیت نهایی نیاز به بررسی و آزمایش های بیشتری است.

گفتنی است آقایان حجت دودانگه و محسن عسکری مقدم از کارشناسان اورژانس دزفول و همچنین آقایان محمدجواد خادم علیزاده و حسین رهبری فر از نجات گران داوطلب هلال احمر دزفول انجام این عملیات امدادی را عهده دار بودند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا