اخبار دزفول

اهدای یک دستگاه پت اسکن به بیمارستان امام حسن (ع) دزفول

خلاصه خبر
  • مدیر بیمارستان خیریه امام حسن مجتبی(ع) دزفول با قدردانی از کمک‌های خیران این شهرستان به این بیمارستان گفت: نیکوکاران دزفول یک دستگاه پت اسکن به بیمارستان امام حسن مجتبی(ع) اهدا کردند.

محمدرضا اسماعیل چگنی روز دوشنبه افزود: با ورود دستگاه پت اسکن به بیمارستان خیریه امام حسن مجتبی(ع) گام بلند دیگری به همت خیران دزفول در راستای پیشگیری و تشخیص سرطان برداشته شد.
وی ادامه داد: این دستگاه با صرف ۱۳۰ میلیارد ریال ارز دولتی تهیه شده که همه این هزینه با کمک‌های مردمی و تلاش مسوولان تامین شده است.
مدیر بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) دزفول با بیان اینکه این دستگاه بزودی نصب و راه اندازی می‌شود، گفت: نصب این دستگاه اقدام خیرخواهانه دیگری برای غربالگری، پیشگیری و تشخیص سرطان با دقت بالا است.

وی از تمام مسوولان شهرستان به ویژه نمایندگان فعلی و قبلی مردم دزفول در مجلس، امام جمعه، فرماندار، شهردار و شورای اسلامی شهر دزفول بابت پیگیری‌ها برای تهیه این دستگاه و واردات آن به کشور قدردانی کرد.

اکنون هفت هزار بیمار از خدمات بیمارستان امام حسن مجتبی(ع) دزفول بهره مند هستند که حدود ۶۰ درصد آنها از دزفول و مابقی از شهرها و استان‌های اطراف به این بیمارستان مراجعه می‌کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا