۸۰ درصد بودجه دزفول به جاده‌های روستایی و بین شهری اختصاص داده شد

به گزارش دزفوری از ایرنا علی فرهمندپور در گفتگوی رادیویی وحدت و پیگیری همه جانبه مسوولان دزفول را برای حل مشکلات موثر دانست و اظهار امیدواری کرد راه اندازی پرواز باری فرودگاه زمینه‌ای برای راه اندازی پروازهای بین‌المللی باشد.
وی افزود: مسوولان دزفول اهتمام ویژه‌ای به دیدار ‌چهره به چهره داشتند و از ابتدای امسال تاکنون چهار دیدار تجمیعی مسوولان ادارات در مناطق مختلف دزفول برگزار شد.
وی ادامه داد: همزمان با دهه مبارک فجر امسال، چهار طرح صنایع تبدیلی در دزفول بهره برداری خواهد شد.
وی حل مشکل مسکن مهر و مسکن ملی را از دیگر دغدغه‌های مسوولان این شهرستان بیان کرد و گفت: نشست‌های متعددی توسط نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی ، در تهران و خوزستان برگزار، و مشکل مسکن طلاب این شهرستان حل شد.
فرهمندپور راه اندازی ۶ مرکز واکسیناسیون در نقاط مختلف دزفول را از دیگر اقدامات مهم امسال تاکنون ذکر کرد و ادامه داد: برای مبارزه با کرونا مراکز سیار نیز در دزفول فعال شدند تا شاهد کمترین درگیری با این بیماری در سطح شهرستان باشیم .
فرماندار ویژه دزفول افزود: مرمت پل باستانی دزفول نیز با تفاهم‌نامه‌ای که با میراث فرهنگی بسته شد آغاز شده است.
وی بیان کرد: چندین برنامه فرهنگی از جمله یادمان شهدا، ویژه برنامه‌های محرم و صفر، یادواره شهدای مدافع حرم اندیمشک و دزفول ، در دزفول برگزار شد که تاثیر بسزایی در تقویت وحدت بین ۲ شهر داشت.
وی برگزاری رویداد جوان موفق و ذهن خلاق برای کشف استعدادهای جوان را از دیگر برنامه های اجرا شده امسال دانست و افزود: نمایشگاه توانمندی زنان روستایی به منظور حمایت از زنان سرپرست خانوار و اشتغالزایی آنها در استان برگزار شد و ۱۰ میلیارد ریال تسهیلات برای این اقشار در نظر گرفته شد .
وی گفت: مسیر شکافی و احداث جاده عشایری امامزاده زید به طول ۱۳ کیلومتر در بخش سردشت، احداث تاسیسات آبرسانی درچند روستای دزفول،فعال شدن پروژه جاده بن جعفر، میانرود و صفی آباد، آغاز طرح روشنایی جاده شوشتر از یعقوب لیث تا سیاه منصور از دیگر اقدامات انجام شده طی امسال می باشد .
وی ادامه داد: نمایشگاه ظرفیتهای صنعتی و توسعه دزفول به مناسبت روز چهارم خرداد در دزفول راه اندازی خواهد شد تا مردم با ظرفیت های صنعتی شهرستان دزفول نیز آشنا شوند .
فرماندار ویژه دزفول اظهارداشت: با توجه به درخواست های مکرر مردم، ۸۰ درصد بودجه شهرستان در سال جاری به جاده های روستایی و بین شهری اختصاص داده شد که پروژه بن جعفر، ماهوربرنجی، شهید کریمی، شیرین آباد و زاویه خرسان از جمله این طرح ها بود .
فرهمندپور افزود: توسعه انشعاب گاز، بهسازی محور گاومیر، احداث ساختمان آتش نشانی میان میانرود، احداث مرکز خدمات جامع سلامت بخش چغامیش، اجرای شبکه آب سرباز سیاه منصور، افتتاح کارگاه تولید لوازم و پلاستیک یکبار مصرف و شرکت تولید و تولید روغن خودرو در دزفول از جمله طرح هایی هستند که با حضور مسئولان به مناسبت دهه فجر افتتاح می شوند.

خروج از نسخه موبایل