برپایی نمایشگاه دستاوردها و معرفی هنرستان‌های دزفول

به گزارش دزفوری از ایرنا، فرماندار ویژه دزفول روز در حاشیه برپایی این نمایشگاه گفت: همزمان با هفته گرامیداشت مقام معلم، نمایشگاهی از دستاوردهای هنرستان‌های فعال دزفول توسط آموزش و پرورش برپا شده است.

علی فرهمندپور هدف از برگزاری این نمایشگاه را آشنایی دانش آموزان با رشته‌های کار و دانش عنوان کرد و افزود: باتوجه به نامگذاری امسال توسط مقام معظم رهبری با عنوان تولید، دانش بنیان و اشتغال‌آفرین، سوق دادن دانش آموزان به اینگونه رشته‌ها برای بازار کار آینده موثر است.

وی ادامه داد: این رشته‌ها فضایی ایجاد می‌کنند تا والدین و دانش آموزان نوع کار و ارتباط با بازار کار آینده خود را ببیند و رغبت بیشتری برای تحصیل در این رشته‌ها داشته باشند. 
فرماندار ویژه دزفول بیان کرد: در این بازدید قرار شد کمبودها و نیازمندی‌های این رشته‌ها جمع آوری و در شورای آموزش و پرورش شهرستان دزفول نسبت به تعیین بودجه از طریق کمیته برنامه ریزی و خیران اقدام شود.

سرپرست آموزش و پرورش دزفول نیز هدف از برگزاری این نمایشگاه را معرفی هنرستان‌ها، آموزش مهارت به دانش آموزان و هدایت تحصیلی دانست و گفت: این نمایشگاه در ۲۰ غرفه تدارک دیده شده و تا ۲۰ اردیبهشت ماه دایر است.

امیر ظاهر طحان افزود: علاقه مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند هر روز از ساعت هشت تا ۱۱ صبح و ۱۸ تا ۲۲ در محل حاضر شوند ضمن اینکه در روزهای تعطیل، این نمایشگاه فقط عصر دایر است.

خروج از نسخه موبایل