دستگیری عاملان تیراندازی در مراسم عزاداری در یکی از مناطق دزفول

به گزارش دزفوری از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ روح اله گراوندی در تشریح جزئیات این خبر گفت: با توجه به برگزاری مراسم ترحیمی در یکی از مناطق دزفول و در پی آن تیراندازی، موضوع شناسایی و دستگیری عاملان تیراندازی به صورت ویژه در دستور کار پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی با همکاری عوامل کلانتری ۱۲ با رصد اطلاعاتی موفق به شناسایی ۲ نفر از عاملان تیراندازی شدند و پس از هماهنگی با مرجع قضایی طی یک عملیات منسجم پلیسی آنها را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان دزفول بیان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده با دستور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان با قرار وثیقه مناسب روانه زندان شدند.

سرهنگ گراوندی ضمن هشدار به مخلان نظم و امنیت اظهارداشت: این فرماندهی با پشتیبانی قضایی هیچ گونه اغماض و مماشاتی با عاملان تیراندازی در مراسم عزا و عروسی نخواهد داشت و با صاحبان مراسم مختلف که با تیراندازی آسایش و امنیت مردم دزفول را مخدوش می‌کنند به شدت برخورد خواهد داشت.

انتشار کلیپی از تیراندازی دریک مراسم ترحیم در سطح شهر دزفول واکنش‌های زیادی داشته و شهروندان خواستار برخورد جدی با عاملان تیراندازی هستند

خروج از نسخه موبایل