پوشش دز سوم واکسیناسیون در دزفول به ۳۳ درصد رسید

به گزارش دزفوری، علیرضا خسروپناه در تشریح آخرین وضعیت کرونا و اقدامات انجام شده برای پیشگیری از شیوع بیش از پیش این بیماری و مدیریت آن گفت: از ابتدای فرایند واکسیناسیون تاکنون، ۷۲ درصد افراد دز اول و ۶۴ درصد نیز دز دوم را تزریق کرده اند.

وی افزود: با توجه به شیوع سویه امیکرون و افزایش آمار ابتلا به آن و بستری افراد، بیمارستان بزرگ دزفول از سطح آمادگی زیادی برای مواجهه با آن برخوردار است.

خسروپناه به تامین اکسیژن و دارو‌های ضروری برای درمان بیماران کرونایی اشاره کرد و ادامه داد: همچنین آزمایشگاه کووید-۱۹ امام حسین (ع) آمادگی لازم را برای انجام آزمایش‌های مربوط را دارد.

به گفته رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول؛ واکسیناسیون افراد ۵ سال و بالاتر همزمان با سراسر کشور و استان خوزستان در حال انجام است.

این مقام مسئول به بازدید مشترک از ۵۴۴ واحد صنفی در هفته گذشته اشاره کرد و گفت: بازرسان بهداشت از ۲ هزار و ۱۶۳ واحد بازدید کردند که در جریان این بازرسی‌ها برای ۴۸۹ واحد صنفی اخطاریه بهداشتی صادر شد و ۴۵ واحد دیگر نیز در مدت یاد شده پلمب شدند.

خسروپناه می‌گوید: همچنان تزریق واکسن کرونا و تکمیل واکسیناسیون، استفاده از ماسک، رعایت فاصله اجتماعی، خودداری از حضور در دورهمی‌ها و مراسم عروسی و عزا و شست و شوی مکرر دست‌ها بهترین و موثرین روش‌ها برای در امان ماندن از این ویروس هستند.

خروج از نسخه موبایل