یکی از شرکت‌های تعاونی زیرمجموعه هلدینگ رحمت تجارت شهرستان دزفول، تعاونی برتر استان خوزستان گردید

شرکت تعاونی رحمت تجارت ماندگار از شرکتهای وابسته مجتمع هلدینگ رحمت تجارت شهرستان دزفول ” شایسته تقدیر استانی ” اعلام و مورد تجلیل قرار گرفت.

مهندس مجتبی ظفری پور ریاست اداره تعاون ،کار و رفاه اجتماعی شهرستان دزفول ضمن تبریک این موفقیت گفت :”روز پنجشنبه ۲۵ شهریور ماه ، جشنواره تجلیل از تعاونی های برتر خوزستان در سالن اجتماعات اداره کل و رفاه اجتماعی استان برگزار گردید که در این مراسم شرکت تعاونی رحمت تجارت ماندگار با توجه به فعالیت های متعدد اقتصادی و اشتغال زایی و صادرات ، به عنوان تعاونی شایسته استانی مورد تقدیر و تجلیل قرار گرفت.

وی افزود این شرکت تنها شرکت تعاونی منتخب در شهرستان دزفول می باشد که در سطح استانی و از بین ۵۰۰۰ تعاونی استان خوزستان موفق به کسب این مقام و دریافت لوح تقدیر از ریاست اداره کل تعاون استان و همچنین استاندار خوزستان گردید .

ظفری در ادامه:” شرکت رحمت تجارت ماندگار را شرکتی بسیار فعال در زمینه تولید و صادرات محصولات کشاورزی به روسیه و کشورهای خلیج فارس دانست و گفت این شرکت در زمینه تولید خوراک دام وتولید برنج نیز فعالیت خوبی دارد و تاثیر بسزایی در شکوفایی اقتصادی و کشاورزی دزفول و شمال خوزستان داشته است.”

رئیس اداره تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان دزفول در ادامه با اشاره به اینکه هلدینگ رحمت تجارت دارای چندین شرکت زیر مجموعه می باشد افزود این هلدینگ توانایی و پتانسیل خوبی در زمینه پشتیبانی از کشاورزان شمال خوزستان دارد و امیدواریم روز به روز وضعیت پیشرفت این هلدینگ بهتر و بالاتر رود و این امر افتخاری است برای دزفول و شمال خوزستان .

وی در پایان گفت :*تمام محصولات این شرکت تعاونی در بازارهای جهانی و بازار کشور تحت عنوان« برند رحمت» و با نام پرافتخار دزفول عرضه میگردند.

https://dezfori.ir/wp-content/uploads/2021/09/VID-20210919-WA0028.mp4
خروج از نسخه موبایل