۲۸ نقطه شهرستان دزفول مستعد راه اندازی کتابخانه است

رضا جوروند روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا تعداد اعضای کتابخانه‌های عمومی شهرستان دزفول را ۱۲ هزار نفر اعلام کرد و افزود: ۶ سالن مطالعه خصوصی در شهرستان دزفول فعال است که زمینه اشتغالزایی ۱۸ نفر را فراهم کرده‌اند.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی دزفول درخصوص ساخت کتابخانه مرکزی شهرستان دزفول گفت: این کتابخانه در کوی آزادگان  واقع شده که تاکنون ۱۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی تکمیل کتابخانه مرکزی دزفول را نیازمند ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار دانست و افزود: برای تکمیل این کتابخانه از طریق اعتبارات استانی در حال پیگیری هستیم و از نیکوکاران و خیران فرهنگی نیز درخواست داریم در ساخت این کتابخانه مشارکت کنند.

جوروند ادامه داد: زمین این کتابخانه سه هزار مترمربع است که درصورت تکمیل ۲ هزار و ۲۰۰ متر زیربنا خواهد داشت.

وی درخصوص ساخت کتابخانه عارف دزفولی در کوی اندیشه دزفول گفت: این کتابخانه یکهزار مترمربع زیربنا دارد که تاکنون ۵۰ درصد آن توسط یک نیکوکار به نیت مادرش ساخته شده و برای تکمیل پنج میلیارد ریال دیگر نیاز است.
رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان دزفول درخصوص کتابخانه تخصصی کودک و نوجوان دزفول نیز گفت: ۲۵۰ متر مربع زمین واقع در مرکز شهر دزفول توسط خانواده بشیرخوزستانی برای ساخت کتابخانه تخصصی کودک و نوجوان  اهدا شده که در مرحله طراحی است.

هفته کتاب و کتابخوانی از امروز شنبه ۲۴ آبان ماه آغاز شده است.

خروج از نسخه موبایل