پیام تبریک دکتر صافی، رئیس دانشگاه آزاد دزفول به مناسبت روز معلم

در متن این پیام آمده است:

«مَنْ وَقرَ عالِماً فقدْ وَقرَ ربَّه»
هرکس دانشمندی را گرامی بدارد، بی‌گمان پروردگارش را گرامی داشته است. امام علی (ع)

دوازدهم اردیبهشت، سالروز شهادت استاد شهید آیت‌الله مرتضی مطهری و آغاز هفته‌ی معلم فرصت مغتنمی است تا تلاش‌ها و مجاهدت‌های علمی و آموزشی معلمان و استادان عرصه‌ی علم و آموزش پاس داشته شود.

این روز، یادآور افکار و اندیشه‌های مجاهد نستوه و فیلسوف بزرگ انقلاب اسلامی علامه شهید مرتضی مطهری است. جای آن دارد که رهاورد تلاش‌های فکری آن شهید والامقام بیش از پیش به نسل‌های نوخاسته شناسانده و جامعه‌ی علمی کشور از آموزه‌های فکری وی بهره‌مند گردد.

معلمی شغل انبیاء و راه رسم عاشقی در فضای تعلیم و تربیت و پرورش نسل‌های آینده است و بی شک ترویج دانش و بینش در میان دانشجویان وظیفه‌ای است خطیر و ارزشمند که آثار آن در پیشرفت و سربلندی میهن عزیزمان به وضوح مشهود است.

استادان، به عنوان یکی از ارکان توسعه علمی کشور در شکل‌گیری شخصیت علمی و فرهنگی دانشجویان نقشی ماندگار دارند و بدون تردید اعتلای دانش، فرهنگ و اندیشه ایران اسلامی در گرو تلاش هدفمند استادانی است که در ترویج دانش و بینش همانند استاد شهید اهتمام می ورزند.

ضمن ابراز قدرشناسی از کوشش‌های بی‌دریغ تمام اساتید خستگی ناپذیر دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول، موفقیت در این رسالت خطیر و روزهایی خوش و با نشاط؛ توام با صحت و سلامت را از خداوند متعال آرزومندم.

دکتر سید محمد مهدی صافی
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول

خروج از نسخه موبایل