زیرساخت‌های نظام سلامت در بیمارستان‌ها تقویت می‌شوند

امروز شنبه (پنجم شهریورماه ۱۴۰۱) به گزارش دزفوری از وبدا ،مریم نعمانی، اظهار داشت: با عنایت به تحقق برنامه ریزی جهت هماهنگی، یکپارچه سازی و ایجاد زمینه مشترک برای فعالیت ها و در نهایت افزایش بهره وری و رضایتمندی نیروی انسانی بیمارستانها به عنوان یکی از مهمترین زیر ساخت های نظام سلامت در ارائه خدمات از اولویت های این اداره می باشد.

نعمانی افزود: اداره پرستاری دانشگاه علاوه بر بازدیدهای نظارتی و مدیریتی، ارتباط مستقیم با کادر پرستاری بخش های مختلف بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی دزفول را از خردادماه ۱۴۰۱ به طور مستمر و هفتگی در محل بیمارستان ها برنامه ریزی نموده است که تاکنون ادامه دارد.

رئیس اداره پرستاری گفت: کادر پرستاری در فضایی صمیمی و به دور از هرگونه دغدغه شغلی و بدون حضور مسئولین بیمارستانی به بیان مسائل و مشکلات پرستاری در بالین و سایر واحدهای مرتبط می پردازند.

نعمانی به سایر مزایای این دیدارها پرداخت و گفت: دریافت نظرات و پیشنهادات همکاران از زبان صاحبان فرایندها در جهت ارتقاء شاخص ها و فرایندها و نیز رفع نواقص از مزیت های برتر این طرح می باشد.

وی افزود: همچنین افراد توانمند با افکاری سازنده و پویا و دارای مهارتهای علمی و عملی در جهت جانشین پروری نیز مورد شناسایی قرار گرفته و برنامه ریزی جهت توانمندسازی پرسنل انجام می گردد.

رئیس اداره پرستاری دانشگاه در خاتمه بیان داشت: فهرست مشکلات مطرح شده در حوزه اختیارات پرستاری توسط کارشناسان این اداره پیگیری می گردند و مسائل مرتبط با سایر معاونت ها و همچنین سایر حوزه ها از طریق مکاتبات اداری در جهت اقدامات اصلاحی و رفع موانع پیگیری خواهد شد.

خروج از نسخه موبایل