اخبار دزفول

زیرساخت‌های نظام سلامت در بیمارستان‌ها تقویت می‌شوند

خلاصه خبر
  • رئیس اداره پرستاری دانشگاه علوم پزشکی دزفول خبر داد: افزايش بهره وری و رضایتمندی نیروی انسانی به عنوان یکی از مهمترین زیر ساخت های نظام سلامت در بیمارستان ها تقویت خواهند شد.

امروز شنبه (پنجم شهریورماه ۱۴۰۱) به گزارش دزفوری از وبدا ،مریم نعمانی، اظهار داشت: با عنایت به تحقق برنامه ریزی جهت هماهنگی، یکپارچه سازی و ایجاد زمینه مشترک برای فعالیت ها و در نهایت افزایش بهره وری و رضایتمندی نیروی انسانی بیمارستانها به عنوان یکی از مهمترین زیر ساخت های نظام سلامت در ارائه خدمات از اولویت های این اداره می باشد.

نعمانی افزود: اداره پرستاری دانشگاه علاوه بر بازدیدهای نظارتی و مدیریتی، ارتباط مستقیم با کادر پرستاری بخش های مختلف بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی دزفول را از خردادماه ۱۴۰۱ به طور مستمر و هفتگی در محل بیمارستان ها برنامه ریزی نموده است که تاکنون ادامه دارد.

رئیس اداره پرستاری گفت: کادر پرستاری در فضایی صمیمی و به دور از هرگونه دغدغه شغلی و بدون حضور مسئولین بیمارستانی به بیان مسائل و مشکلات پرستاری در بالین و سایر واحدهای مرتبط می پردازند.

نعمانی به سایر مزایای این دیدارها پرداخت و گفت: دریافت نظرات و پیشنهادات همکاران از زبان صاحبان فرایندها در جهت ارتقاء شاخص ها و فرایندها و نیز رفع نواقص از مزیت های برتر این طرح می باشد.

وی افزود: همچنین افراد توانمند با افکاری سازنده و پویا و دارای مهارتهای علمی و عملی در جهت جانشین پروری نیز مورد شناسایی قرار گرفته و برنامه ریزی جهت توانمندسازی پرسنل انجام می گردد.

رئیس اداره پرستاری دانشگاه در خاتمه بیان داشت: فهرست مشکلات مطرح شده در حوزه اختیارات پرستاری توسط کارشناسان این اداره پیگیری می گردند و مسائل مرتبط با سایر معاونت ها و همچنین سایر حوزه ها از طریق مکاتبات اداری در جهت اقدامات اصلاحی و رفع موانع پیگیری خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا