آغاز بکار نهمین واحد دندانپزشکی دولتی در دزفول

رئیس مرکز بهداشت دزفول در مصاحبه با خبرنگار وبدا اظهارداشتند: در راستای کاهش هزینه های دندانپزشکی شهروندان محترم و ارتقاء سلامت دهان و دندان همشهریان، از امروز سه شنبه (۲ آذر ۱۴۰۰) یک واحد دندان پزشکی دیگر با تعرفه دولتی به مجموعه مراکز و واحد های دندانپزشکی شهرستان اضافه شد.

دکتر شفیعی نیا با ذکر اینکه این واحد دندان پزشکی در مرکز خدمات جامع سلامت شماره ۲ (حاج محمد رضا رفیعیان) واقع در میدان بهاران نبش خیابان بهاران ۲ مستقر شده، ادامه داد: خدمات ارائه شده در این مرکز شامل کشیدن دندان، جراحی، ترمیم و زیبایی، عصب کشی، روکش دندان، دندان پزشکی کودکان (عصب کشی مخصوص دندان شیری) و فیشورسیلانت می باشد.

رئیس مرکز بهداشت دزفول همچنین اظهار داشتند: این مرکز روزانه در دو شیفت صبح (۸ الی ۱۳) و عصر (۱۶ الی ۲۰) آماده ارائه کلیه خدمات دندان پزشکی به عموم مردم ( بزرگسالان و کودکان) می باشد.

قابل ذکر است تا کنون ۸ واحد دندانپزشکی دیگر تحت پوشش مرکز بهداشت دزفول در شهرهای اقماری و مناطق روستایی ( مراکز خدمات جامع سلامت شماره یک ، شمس آباد، صفی آباد، میانرود، سیاه منصور، خیبر، سردشت و باغچه بان) دایر شده که در حال ارائه خدمات به جمعیت تحت پوشش خود می باشند.

خروج از نسخه موبایل