اخبار دزفول

آغاز بکار نهمین واحد دندانپزشکی دولتی در دزفول

رئیس مرکز بهداشت دزفول در مصاحبه با خبرنگار وبدا اظهارداشتند: در راستای کاهش هزینه های دندانپزشکی شهروندان محترم و ارتقاء سلامت دهان و دندان همشهریان، از امروز سه شنبه (۲ آذر ۱۴۰۰) یک واحد دندان پزشکی دیگر با تعرفه دولتی به مجموعه مراکز و واحد های دندانپزشکی شهرستان اضافه شد.

دکتر شفیعی نیا با ذکر اینکه این واحد دندان پزشکی در مرکز خدمات جامع سلامت شماره ۲ (حاج محمد رضا رفیعیان) واقع در میدان بهاران نبش خیابان بهاران ۲ مستقر شده، ادامه داد: خدمات ارائه شده در این مرکز شامل کشیدن دندان، جراحی، ترمیم و زیبایی، عصب کشی، روکش دندان، دندان پزشکی کودکان (عصب کشی مخصوص دندان شیری) و فیشورسیلانت می باشد.

رئیس مرکز بهداشت دزفول همچنین اظهار داشتند: این مرکز روزانه در دو شیفت صبح (۸ الی ۱۳) و عصر (۱۶ الی ۲۰) آماده ارائه کلیه خدمات دندان پزشکی به عموم مردم ( بزرگسالان و کودکان) می باشد.

قابل ذکر است تا کنون ۸ واحد دندانپزشکی دیگر تحت پوشش مرکز بهداشت دزفول در شهرهای اقماری و مناطق روستایی ( مراکز خدمات جامع سلامت شماره یک ، شمس آباد، صفی آباد، میانرود، سیاه منصور، خیبر، سردشت و باغچه بان) دایر شده که در حال ارائه خدمات به جمعیت تحت پوشش خود می باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا