انفجار و آتش‌سوزی منزل مسکونی در دزفول با ۴ مصدوم

به گزارش دزفوری از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول انفجار گاز شهری منزل مسکونی دو طبقه را تخریب و یک خانم و آقا و دو کودک را به شدت مصدوم و راهی بیمارستان کرد.

محمد مهر آفرین سرپرست آتش نشانی دزفول در این باره گفت : در ساعت ۱۳ و سی و پنج دقیقه طی تماس شهروندی با سامانه ۱۲۵ این سازمان گزارش انفجار و آتش سوزی در یک منزل مسکونی اطلاع رسانی شد.

وی افزود: ستاد فرماندهی عملیات سریعا تیم اطفاءحریق ایستگاه شماره یک آتش نشانان محمد پاکروان،رضا پرتو حسین حسیناک،احسان افریشم،عظیم بهزادفر،میلاد جمالی نیا،عزت الله نصیری و علی مبارک بهمراه معاونت عملیات سازمان باقر مهرنما را به محل حادثه واقع در انتهای بلوار دارالمومنین منازل مسکونی شرکت کارون اعزام نمود و بلافاصله اقدام به مهار حریق نمودند.

مهندس مهرآفرین تصریح کرد : در این حادثه که علت آن نیاز به کارشناسی و بررسی دقیق دارد انفجار گاز شهری قسمتهایی از این منزل را تخریب و موجب مصدومیت شدید چهار نفر از ساکنین ایم ساختمان دو طبقه شد.

ایشان در ادامه افزودند :آتش نشانان به محض مستقر شدن در محل حادثه سریعا اقدامات ایمنی را مهیا کرده و مصدومین حادثه را که دچار سوختگی شده بود بوسیله اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان انتقال دادند.

خروج از نسخه موبایل