اخبار دزفول

انفجار و آتش‌سوزی منزل مسکونی در دزفول با ۴ مصدوم

به گزارش دزفوری از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول انفجار گاز شهری منزل مسکونی دو طبقه را تخریب و یک خانم و آقا و دو کودک را به شدت مصدوم و راهی بیمارستان کرد.

محمد مهر آفرین سرپرست آتش نشانی دزفول در این باره گفت : در ساعت ۱۳ و سی و پنج دقیقه طی تماس شهروندی با سامانه ۱۲۵ این سازمان گزارش انفجار و آتش سوزی در یک منزل مسکونی اطلاع رسانی شد.

وی افزود: ستاد فرماندهی عملیات سریعا تیم اطفاءحریق ایستگاه شماره یک آتش نشانان محمد پاکروان،رضا پرتو حسین حسیناک،احسان افریشم،عظیم بهزادفر،میلاد جمالی نیا،عزت الله نصیری و علی مبارک بهمراه معاونت عملیات سازمان باقر مهرنما را به محل حادثه واقع در انتهای بلوار دارالمومنین منازل مسکونی شرکت کارون اعزام نمود و بلافاصله اقدام به مهار حریق نمودند.

مهندس مهرآفرین تصریح کرد : در این حادثه که علت آن نیاز به کارشناسی و بررسی دقیق دارد انفجار گاز شهری قسمتهایی از این منزل را تخریب و موجب مصدومیت شدید چهار نفر از ساکنین ایم ساختمان دو طبقه شد.

ایشان در ادامه افزودند :آتش نشانان به محض مستقر شدن در محل حادثه سریعا اقدامات ایمنی را مهیا کرده و مصدومین حادثه را که دچار سوختگی شده بود بوسیله اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان انتقال دادند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا