بازگشایی دانشگاه صنعتی دزفول به صورت تدریجی خواهد بود

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول با بیان اینکه کلاس‌های دروس نظری مقطع کارشناسی از به صورت آنلاین برگزار خواهد شد، گفت: آغاز برگزاری کلاس‌های این دانشگاه در ترم جدید به صورت آنلاین و در ساعات برنامه‌ریزی شده خواهد بود و شرکت دانشجویان در جلسات درسی آنلاین الزامی است. در موارد خاص، بنا بر تشخیص دانشکده، می‌توان از روش ترکیبی (آنلاین و آفلاین) استفاده کرد.

دکتر نعمت طهماسبی با اشاره به آغاز نیم‌سال دوم افزود : تمامی کلاس‌های آموزشی دوره کارشناسی ارشد از تاریخ ۹ بهمن‌ماه تا ۲۱ بهمن‌ماه به صورت آنلاین خواهد بود و از تاریخ ۲۳ بهمن‌ماه به بعد با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

وی در خصوص کلاس‌های عملی کارشناسی افزود: دروس عملی و کارگاهی مقطع کارشناسی از به صورت مجازی برگزار خواهد شد، اما بر اساس برنامه‌ریزی که توسط دانشکده‌ها انجام خواهد شد، به تدریج با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به صورت حضوری و فشرده در طول نیمسال و یا تابستان برگزار خواهند شد.

طهماسبی  افزود: برنامه‌ریزی درسی برای حضور گروه‌های مختلف به گونه‌ای انجام خواهد شد که امکان اسکان در خوابگاه برای دانشجویان غیر بومی فراهم شود.

خروج از نسخه موبایل