اخبار دزفول

بازگشایی دانشگاه صنعتی دزفول به صورت تدریجی خواهد بود

خلاصه خبر
  • به تدریج و متناسب با شرایط، شیوه آموزش در دانشگاه صنعتی دزفول از مجازی به ترکیب آموزش مجازی و حضوری و در نهایت به آموزش حضوری تغییر خواهد یافت.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول با بیان اینکه کلاس‌های دروس نظری مقطع کارشناسی از به صورت آنلاین برگزار خواهد شد، گفت: آغاز برگزاری کلاس‌های این دانشگاه در ترم جدید به صورت آنلاین و در ساعات برنامه‌ریزی شده خواهد بود و شرکت دانشجویان در جلسات درسی آنلاین الزامی است. در موارد خاص، بنا بر تشخیص دانشکده، می‌توان از روش ترکیبی (آنلاین و آفلاین) استفاده کرد.

دکتر نعمت طهماسبی با اشاره به آغاز نیم‌سال دوم افزود : تمامی کلاس‌های آموزشی دوره کارشناسی ارشد از تاریخ ۹ بهمن‌ماه تا ۲۱ بهمن‌ماه به صورت آنلاین خواهد بود و از تاریخ ۲۳ بهمن‌ماه به بعد با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

وی در خصوص کلاس‌های عملی کارشناسی افزود: دروس عملی و کارگاهی مقطع کارشناسی از به صورت مجازی برگزار خواهد شد، اما بر اساس برنامه‌ریزی که توسط دانشکده‌ها انجام خواهد شد، به تدریج با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به صورت حضوری و فشرده در طول نیمسال و یا تابستان برگزار خواهند شد.

طهماسبی  افزود: برنامه‌ریزی درسی برای حضور گروه‌های مختلف به گونه‌ای انجام خواهد شد که امکان اسکان در خوابگاه برای دانشجویان غیر بومی فراهم شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا