جبران کمبود معلم در دزفول با پذیرش متقاضیان انتقالی

به گزارش دزفوری علی فرهمندپور روز چهارشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش در سالن جلسات این مدیریت افزود: آموزش و پرورش دزفول با برنامه ریزی و مکاتبه با اداره کل آموزش و پرورش خوزستان، سهمیه جذب نیرو در این شهرستان را افزایش دهد.
وی ادامه داد: می‌توان با جذب فارغ التحصیلان و معلمانی که از شهرهای دیگر متقاضی خدمت در دزفول هستند، کمبود نیروی آموزشی را مرتفع کرد.
فرماندار ویژه دزفول اظهارداشت: باید برای ایجاد خلاقیت و ابتکار در حوزه آموزش در چارچوب قوانین و وظایف منطبق با زیرساخت‌ها و سطح فرهنگی شهرستان اقدام شود.
وی با اشاره به اینکه دانش آموزان افزون بر ۲ سال از مدارس دور بوده‌اند، افزود: برنامه ریزی برای ایجاد جذابیت جهت حضور دانش آموزان و معلمان در مدارس ضروری است.
فرهمندپور بر ضرورت تغییر حال و هوای مدارس برای تشویق و جذب دانش آموزان تاکید کرد و گفت: دانش آموزان و معلمان نیازمند آیتم‌هایی برای انس با فضای آموزشی هستند.
وی فراهم کردن زیرساخت‌های لازم برای امتحانات نهایی را ضروری دانست وافزود: برنامه ریزی و مکاتبات لازم برای پشتیبانی شرکت برق و شهرداری در روز امتحان نهایی انجام شود.
فرماندار ویژه دزفول ضمن گرامیداشت روز معلم بیان کرد: معلمان می‌توانند در برنامه‌های پیش رو مهر تاییدی بر جمهوری اسلامی بزنند. 
وی با ابراز خرسندی از حضوری شدن کلاس‌های درس در دزفول افزود: با وجود مخالفت‌ها و پیش بینی‌های صورت گرفته، دانش آموزان و کادر آموزشی این موضوع را پذیرفتند که می‌تواند پیش مقدمه‌ای برای سال تحصیلی آینده باشد.
فرهمندپور با بیان اینکه ضربات و لطمات زیادی در ۲ سال گذشته به کیفیت آموزش در کل کشور وارد شد، بیان کرد: اکنون با توجه به اینکه کلاس‌ها حضوری شده و ارتباط دانش آموز با معلم به صورت مستقیم برقرار شده است باید برای سال تحصیلی جدید برنامه ریزی ویژه‌ای در شورای آموزش و پرورش صورت گیرد.

وی اضافه کرد: باید بیشترین زمان به ارتقای سطح کیفیت آموزش و پرورش با توجه به رویکرد جدید اختصاص یابد. 
حدود ۷۶هزار دانش آموز در مدارس دزفول مشغول تحصیل هستند.

خروج از نسخه موبایل