جذب ۱۶ میلیاردریال برای طرحهای ارتباط با صنعت دانشگاه جندی شاپور دزفول

محمد ذاکرمشفق روز سه شنبه درخصوص طرح‌های ارتباط با صنعت این دانشگاه برای رفع نیازهای جامعه و صنعت افزود: یکی از اولویت‌های اصلی دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول، تاثیرگذاری بر جامعه اطراف خود است به نحوی که بخشی از دانش و فناوری که توسط محققان دانشگاه در دست مطالعه و انجام است منجر به رفع مشکلات جامعه و صنعت شهر، استان و کشور و درنهایت ارتقای رفاه عمومی شود.
وی با بیان اینکه توجه به کیفی سازی فعالیت‌های علمی و هم جهت شدن ماموریت‌های دانشگاه با نیازهای جامعه و صنعت در دستور کار قرار دارد، ادامه داد:  طی سال‌های اخیر دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول پیشرفت‌های خوبی داشته و حجم پروژه های صنعتی دانشگاه که توسط اعضای هیات علمی انجام می‌شود افزایش یافته است.
مدیر امور فناوری، تجاری سازی، ارتباط با صنعت و کارآفرینی دانشگاه جندی شاپور دزفول بیان کرد: حدود نیمی از اعضای هیات علمی دانشگاه به صورت مستقیم یا غیرمستقیم مجری یا همکار طرح‌های ارتباط با صنعت هستند و با  توجه به سختی کار و چالش‌های انجام فعالیت کاربردی و صنعتی، رقم قابل توجهی اس .
وی با بیان اینکه با افزایش اعتبارات جذب شده مربوط به طرح‌های صنعتی، زیرساخت‌های پژوهشی دانشگاه بیش از پیش تقویت می‌شوند، افزود: خوشبختانه با تلاش‌های مستمر همکاران ما در دانشگاه، امسال ۲ طرح پژوهشی تقاضا محور دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول به عنوان طرح برگزیده توسط وزارت علوم معرفی شدند.

ذاکرمشفق اظهارداشت: مجری یکی از این طرح‌ها دکتر موفق‌پور از اعضای هیات علمی گروه مهندسی صنایع است که طرحی با عنوان “طراحی و توسعه نرم افزار ارزیابی عملکرد مبتنی بر متدولوژی کارت امتیازی متوازن” به سفارش شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری شمال خوزستان انجام داده‌ است.
وی افزود: طرح دیگر توسط دکتر سرادارزاده عضو هیات علمی دانشکده برق و کامپیوتر با عنوان “بررسی و تحلیل اثرات هارمونیک جریان بر دقت لوازم اندازه گیری” به سفارش شرکت توزیع برق اهواز انجام شده است. 
مدیر امور فناوری، تجاری سازی، ارتباط با صنعت و کارآفرینی دانشگاه جندی شاپور دزفول گفت: قرار است این ۲ طرح برگزیده، در هفته پژوهش توسط مجریان به صورت وبینارهایی برای عموم ارائه شوند.

وی افزود: علاقه‌مندان این طرح‌ها را روز گذشته(دوشنبه) و امروز ۲۴ و  ۲۵ آذر  از طریق درگاه اینترنتی معرفی شده در سایت دانشگاه به صورت مجازی مشاهده می‌کنند.

خروج از نسخه موبایل