اخبار دزفول

جذب ۱۶ میلیاردریال برای طرحهای ارتباط با صنعت دانشگاه جندی شاپور دزفول

محمد ذاکرمشفق روز سه شنبه درخصوص طرح‌های ارتباط با صنعت این دانشگاه برای رفع نیازهای جامعه و صنعت افزود: یکی از اولویت‌های اصلی دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول، تاثیرگذاری بر جامعه اطراف خود است به نحوی که بخشی از دانش و فناوری که توسط محققان دانشگاه در دست مطالعه و انجام است منجر به رفع مشکلات جامعه و صنعت شهر، استان و کشور و درنهایت ارتقای رفاه عمومی شود.
وی با بیان اینکه توجه به کیفی سازی فعالیت‌های علمی و هم جهت شدن ماموریت‌های دانشگاه با نیازهای جامعه و صنعت در دستور کار قرار دارد، ادامه داد:  طی سال‌های اخیر دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول پیشرفت‌های خوبی داشته و حجم پروژه های صنعتی دانشگاه که توسط اعضای هیات علمی انجام می‌شود افزایش یافته است.
مدیر امور فناوری، تجاری سازی، ارتباط با صنعت و کارآفرینی دانشگاه جندی شاپور دزفول بیان کرد: حدود نیمی از اعضای هیات علمی دانشگاه به صورت مستقیم یا غیرمستقیم مجری یا همکار طرح‌های ارتباط با صنعت هستند و با  توجه به سختی کار و چالش‌های انجام فعالیت کاربردی و صنعتی، رقم قابل توجهی اس .
وی با بیان اینکه با افزایش اعتبارات جذب شده مربوط به طرح‌های صنعتی، زیرساخت‌های پژوهشی دانشگاه بیش از پیش تقویت می‌شوند، افزود: خوشبختانه با تلاش‌های مستمر همکاران ما در دانشگاه، امسال ۲ طرح پژوهشی تقاضا محور دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول به عنوان طرح برگزیده توسط وزارت علوم معرفی شدند.

ذاکرمشفق اظهارداشت: مجری یکی از این طرح‌ها دکتر موفق‌پور از اعضای هیات علمی گروه مهندسی صنایع است که طرحی با عنوان “طراحی و توسعه نرم افزار ارزیابی عملکرد مبتنی بر متدولوژی کارت امتیازی متوازن” به سفارش شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری شمال خوزستان انجام داده‌ است.
وی افزود: طرح دیگر توسط دکتر سرادارزاده عضو هیات علمی دانشکده برق و کامپیوتر با عنوان “بررسی و تحلیل اثرات هارمونیک جریان بر دقت لوازم اندازه گیری” به سفارش شرکت توزیع برق اهواز انجام شده است. 
مدیر امور فناوری، تجاری سازی، ارتباط با صنعت و کارآفرینی دانشگاه جندی شاپور دزفول گفت: قرار است این ۲ طرح برگزیده، در هفته پژوهش توسط مجریان به صورت وبینارهایی برای عموم ارائه شوند.

وی افزود: علاقه‌مندان این طرح‌ها را روز گذشته(دوشنبه) و امروز ۲۴ و  ۲۵ آذر  از طریق درگاه اینترنتی معرفی شده در سایت دانشگاه به صورت مجازی مشاهده می‌کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا