زنگ سال تحصیلی ۹۹-۱۴۰۰ با حضور مسئولین در دزفول نواخته شد

زنگ بازگشایی مدارس همزمان با سراسر کشور در شهرستان دزفول نواخته شد / ورود بیش از ۷۰ هزار دانش آموز دزفولی به سرای علم و دانش

سرپرست آموزش و پرورش دزفول از نواخته شدن زنگ بازگشایی مدارس همزمان با سراسر کشور در شهرستان دزفول و ورود بیش از ۷۰ هزار دانش آموز این شهرستان به سرای علم و دانش خبر داد.

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان دزفول، رضا محمدی خباز صبح امروز شنبه ۱۵ شهریور ۹۹ گفت: امروز و همزمان با سراسر کشور و با حضور امام جمعه شهرستان، فرماندار، شهردار، رئیس شورای شهر، معاونت ناحیه مقاومت بسیج و خیرین مدرسه ساز، زنگ بازگشایی مدارس به صورت نمادین در دبستان معلم و درخشان نواخته شد.

وی در همین خصوص افزود: با به صدا در آمدن این زنگ، بیش از ۷ هزار دانش آموز پایه اول وارد سرای علم و دانش شدند که با توجه به شرایط حاکم بر جامعه ناشی از شیوع ویروس کرونا در فضای مجازی نیز فرایند تعلیم و تربیت آغاز شد.

محمدی خباز در ادامه اظهار کرد: امسال بیش از ۷۰ هزار دانش آموز در بیش از ۳۵۰ واحد آموزشی شهرستان دزفول مشغول تحصیل می باشند که ۵ هزار نیروی فرهنگی وظیفه آموزش آنان را بر عهده دارند.

سرپرست آموزش و پرورش دزفول در پایان خاطر نشان کرد: تمام مدارس شهرستان با رعایت دستورالعمل های بهداشتی جهت ادامه تحصیل دانش آموزان فعال خواهند بود و دانش آموزان می توانند علاوه بر مدرسه در سامانه شاد و همچنین از طریق برنامه های صدا و سیما به علم آموزی و فراگیری مطالب کتب درسی بپردازند.

گفتنی است که در این آیین جواد عباسی، مدیر هسته گزینش آموزش و پرورش استان خوزستان، به نمایندگی از مدیر کل آموزش و پرورش استان ضمن ابلاغ پیام تبریک کورش مودت، پیام مقام عالی وزارت را نیز قرائت کرد.

خروج از نسخه موبایل