اخبار دزفولویژه

زنگ سال تحصیلی ۹۹-۱۴۰۰ با حضور مسئولین در دزفول نواخته شد

زنگ بازگشایی مدارس همزمان با سراسر کشور در شهرستان دزفول نواخته شد / ورود بیش از ۷۰ هزار دانش آموز دزفولی به سرای علم و دانش

سرپرست آموزش و پرورش دزفول از نواخته شدن زنگ بازگشایی مدارس همزمان با سراسر کشور در شهرستان دزفول و ورود بیش از ۷۰ هزار دانش آموز این شهرستان به سرای علم و دانش خبر داد.

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان دزفول، رضا محمدی خباز صبح امروز شنبه ۱۵ شهریور ۹۹ گفت: امروز و همزمان با سراسر کشور و با حضور امام جمعه شهرستان، فرماندار، شهردار، رئیس شورای شهر، معاونت ناحیه مقاومت بسیج و خیرین مدرسه ساز، زنگ بازگشایی مدارس به صورت نمادین در دبستان معلم و درخشان نواخته شد.

وی در همین خصوص افزود: با به صدا در آمدن این زنگ، بیش از ۷ هزار دانش آموز پایه اول وارد سرای علم و دانش شدند که با توجه به شرایط حاکم بر جامعه ناشی از شیوع ویروس کرونا در فضای مجازی نیز فرایند تعلیم و تربیت آغاز شد.

محمدی خباز در ادامه اظهار کرد: امسال بیش از ۷۰ هزار دانش آموز در بیش از ۳۵۰ واحد آموزشی شهرستان دزفول مشغول تحصیل می باشند که ۵ هزار نیروی فرهنگی وظیفه آموزش آنان را بر عهده دارند.

سرپرست آموزش و پرورش دزفول در پایان خاطر نشان کرد: تمام مدارس شهرستان با رعایت دستورالعمل های بهداشتی جهت ادامه تحصیل دانش آموزان فعال خواهند بود و دانش آموزان می توانند علاوه بر مدرسه در سامانه شاد و همچنین از طریق برنامه های صدا و سیما به علم آموزی و فراگیری مطالب کتب درسی بپردازند.

گفتنی است که در این آیین جواد عباسی، مدیر هسته گزینش آموزش و پرورش استان خوزستان، به نمایندگی از مدیر کل آموزش و پرورش استان ضمن ابلاغ پیام تبریک کورش مودت، پیام مقام عالی وزارت را نیز قرائت کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا