اخبار دزفول

آوایی: بازدید چند دقیقه‌ای وزرا مشکل گشا نیست

به گزارش دزفوری از خبرگزاری تسنیم، با توجه به ظرفیت‌های و پتانسیل‌های بالای شهرستان دزفول در عرصه‌های مختلف از قبیل،کشاورزی در این باره حضور چند دقیقه‌ای وزیر جهاد کشاورزی در قطب کشاورزی خوزستان و همچنین حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت  در دزفول و عدم بازدید از ورزشگاه مجدیان و بررسی مشکلات ورزشی شهرستان دزفول از جمله حواشی اخیر سفرهای اخیر وزرا به دزفول بود.

در آخرین مورد سفر وزیر ورزش و جوانان به برخی شهرهای شمال استان خوزستان بود که عدم حضور وزیر ورزش و جوانان در پروژه‌های ورزشی و تنها صرف شام در شهرستان دزفول انتقادهای زیادی را در برداشت و نیز سبب دل آزردگی مردم شهرستان دزفول شد. در این باره خبرنگار تسنیم برای شفاف‌سازی موضوع با سید احمد آوایی نماینده مردم شهرستان دزفول در مجلس شورای اسلامی به گفت‌وگو پرداخت.

آوایی در پاسخ به سوال خبرنگار تسنیم درباره سفرهای اخیربرخی وزرای دولت به دزفول اظهار داشت: حضور و بازدید وزیر صنعت، معدن و تجارت در دزفول راضی‌کننده بود و در این باره قول و پیگیر حل مشکلات شهرستان دزفول را داد.

وی در ادامه به حضور سفر اخیر وزیر جهاد کشاورزی در شهرستان دزفول اشاره کرد و گفت: در  تماسی که با وزیر جهاد کشاورزی داشتم، وی عذرخواهی کرده و وعده داد سفری جداگانه برای حل مسائل شهرستان دزفول داشته باشد چرا که شهرستان دزفول قطب کشاورزی در استان خوزستان است.

نماینده مردم دزفول در ادامه با انتقاد از تیم برنامه‌ریزی وزیر جهاد کشاورزی گفت: تیم برنامه‌ریزی کننده وزرا باید برنامه‌ریزی دقیق و بهتری نسبت به حضور وزرا در شهرستان‌ها داشته باشند در غیر این صورت، سفرهای‌ آنان بدون دستاورد می‌ماند و این صحیح نیست.

آوایی در رابطه با حضور وزیر ورزش و جوانان در دزفول نیز گفت: وزیر ورزش و جوانان چندین بار عذرخواهی و بیان کرد، برنامه‌ریزی به گونه‌ای بود که امکان حضور در تمام شهرستان‌ها را نداشته است اما پس از اعتراضی که داشتیم، قول داد به مناسبت  روز مقاومت و پایداری مردم دزفول در خردادماه امسال به این شهر سفر داشته و به بررسی و حل مشکلات ورزشی شهرستان دزفول بپردازد.

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود: معتقد هستم مقصر اصلی سفرهای بدون دستاورد، تیم برنامه‌ریز وزرا به استان‌ها هستند چرا که وزیر مربوطه اهل آن استان‌ نبوده که فواصل زمانی و بعد مسافتی شهرها را اطلاع داشته باشند که طی یک روز امکان بازدید از پنج شهرستان استان باشد. در این باره نیاز است دقت و عمل بیشتری به خرج داده شود تا دیگر شاهد این حاشیه‌ها نباشیم .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا