اخبار سراسری
موضوعات داغ

تکذیب شایعات پیرامون سجاد مخبر، پسر محمد مخبر، رئیس ستاد اجرایی فرمان امام ره

طی روزهای اخیر و با اخبار ضد و نقیض کابینه دکتر ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور منتخب، و گمانه‌زنی‌های انتخاب محمد مخبر دزفولی، رئیس ستاد اجرایی فرمان امام ره به عنوان معاون اول دولت، تعدادی از کانال‌ها و جریان‌های معاند با انتشار شایعات سعی در تخریب وجهه دولت آیت الله رئیسی و رئیس ستاد اجرایی فرمان امام کردند.

یکی از موارد مطرح شده، پیرامون سجاد مخبر دزفولی، فرزند محمد مخبر، رئیس ستاد اجرایی فرمان امام است که در زمینه‌های اقتصادی، درمانی و اشتغال‌زایی فعالیت دارد.

تکذیب عضو بودن سجاد مخبر در هیئت مدیره چندین شرکت

بررسی اطلاعات رسمی ثبت شرکت‌ها نشان می‌دهد، سجاد مخبر در چندین شرکت سابقه فعالیت داشته و این موارد همزمان نبوده‌اند بلکه جزو رزومه وی هستند.

سجاد مخبر در ۷ سال گذشته فقط مدیر عامل و عضو هیئت مدیره نسیم سلامت پاسارگاد بوده و بعضا بنا به ماموریت‌ها مقطعی در شرکت های زیر مجموعه عضو و خارج شده (در ۷-۸ سال گذشته)
یعنی برای مثال با سرچ دقیق‌تر معلوم میشود وی از ابتدای ۹۹ تا الان فقط در نسیم سلامت پاسارگاد و ۲ شرکت زیرمجموعه همین شرکت(شرکت نسیم سلامت) بوده است.

تکذیب بدهکاری ۸۵ میلیاردی

یکی دیگر از شایعات پررنگی که بسیار روی آن مانور داده می‌شود، به گفته‌ی آن‌ها بدهکاری ۸۵ میلیاردی سجاد مخبر به بانک پاسارگاد است که بررسی‌ها نشان می‌دهد این شایعه از اساس کذب بوده و خود بانک پاسارگاد نیز این عملا وجود چنین بدهکاری را مدت‌ها پیش تکذیب کرده است.

پاسخ بانک پاسارگاد در مورد این موضوع بدین شرح است :

با توجه به اتهامات بی‌اساس و کذبی که در شبکه‌های اجتماعی علیه مدیرعامل شرکت نسیم سلامت پاسارگاد (از زیرمجموعه‌های گروه مالی پاسارگاد) مطرح شده‌است، مواردی به شرح فایل ضمیمه را جهت شفاف‌سازی و تنویر افکار عمومی به استحضار می‌رساند:

۱. مبلغ مندرج در صورت‌های مالی بانک، به نام شرکت نسیم سلامت پاسارگاد ارتباطی به شخص آقای دکتر سجاد مخبر نداشته و ایشان و شرکت یاد شده هیچ گونه بدهی به بانک پاسارگاد نداشته و ندارند.

۲. آنچه در ارتباط با مبلغ ۸۵۰ میلیارد ریال در صورت‌های مالی بانک پاسارگاد مشاهده شده سهم افزایش سرمایه و یا در واقع بدهی بانک پاسارگاد به شرکت نسیم سلامت پاسارگاد بوده که ابتدائا و بنا به قاعده تا زمان افزایش سرمایه در حساب بدهکاران ثبت می‌شود.

۳. شرکت نسیم سلامت پاسارگاد و ‌آقای دکتر سجاد مخبر به عنوان مجری ماموریت دارند ۷۰۰۰ تخت بیمارستانی در سطح کشور به منظور توسعه زیرساخت‌های سلامت ملی و رفع نیازهای درمانی هم میهنان عزیز احداث نمایند. مبلغ مذکور بخش بسیار کوچکی از هزینه‌های احداث بیمارستان ۱۰۰۰ تختخوابی قم است که با مجوز وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی عملیات اجرایی آن آغاز، از پیشرفت قابل توجهی برخوردار بوده و بخش مهمی از آن تا اوایل سال ۱۴۰۰ به بهره‌برداری خواهد رسید.

۴. امید است بانک پاسارگاد مجبور نباشد به منظور اعاده حیثیت و حفاظت و استیفای حقوق بیش از هفت و نیم میلیون نفر از سپرده‌گذاران، سهامداران و سایر ذی‌نفعان خود، اقدامات قانونی لازم را به عمل آورد./ خبرگزاری ایلنا

لازم است از بازنشر غیرمنصفانه و ناآگاهانه مطالبی که از سوی رسانه‌های معاند کشور منتشر می‌گردد خودداری کنیم.

1 دیدگاه

  1. بسم الله الرّحمن الرّحیم
    باید روشنگری بیش از پیش صورت گیرد، چون رسانه‌های معاند پیوسته به دروغ سرائی می‌پردازند، لذا اگر می‌بینید حق با شماست پس بیش از پیش باید روشن گری شود. با یک قطره آب نمی‌توان جوی نجاست را شست لذا در همه زمینه ها به تبلیغات گسترده نیاز است.
    تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا