اخبار دزفول

دستگیری عاملان متخلف فروش ماهی رودخانه‌ای در دزفول

خلاصه خبر
  • رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دزفول گفت: سه نفر از متخلفان و عاملان توزیع و فروش ماهی رودخانه‌ای در فصل ممنوعه صید در شهرستان دزفول دستگیر شدند.

به گزارش دزفوری به نقل از روابط عمومی اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دزفول، مسعود نوری پور روز یکشنبه افزود: محیط بانان این اداره پس از رصد و پایش بازار ماهی فروشان دزفول موفق به دستگیری سه نفر عامل عرضه غیرمجاز ماهی رودخانه‌ای در فصل ممنوعه صید شدند.

وی با اشاره به کشف و ضبط بیش از ۶۰ قطعه ماهی مولد از متخلفان ادامه داد: متخلفان برای رسیدگی به جرائم صورت گرفته به مراجع قضایی معرفی شدند.

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دزفول درخصوص فصل ممنوعه صید گفت: برابر با ماده ۱۰ و ۱۱ قانون شکار و صید هرگونه صید، خرید، فروش و حمل ماهیان بومی و رودخانه‌ای در فصل زاد و ولد آبزیان ممنوع بوده و درصورت مشاهده با متخلفان طبق قوانین به شدت برخورد خواهد شد.

وی افزود: پیشتر و در چندین مرحله همانند دستورالعمل‌های سالانه، اطلاعیه عمومی آغاز فصل ممنوعه صید از طریق رسانه‌های جمعی منتشر و بروشورهای مربوطه در بین عرضه کنندگان ماهی در سطح شهرستان توزیع شده است.

نوشته های مشابه

۳ دیدگاه

  1. هیچ رسیدگی نمیشه همش تظاهر به رسیدگیه وگرنه پیش ما ده قایق هستن که راحت با جریان مستقیم برق دارن نسل کشی میکنن و تمام ماهی ها کوچیک و بزرگ رو صید میکنن

  2. نمیدونم دلیل اینکه چرا راحت دارن صید غیرقانونی انجام میدن و از هیچ کسی ترسی ندارن …!!!!! مگه میشه با موتور برق صید کرد و کسی اهمیت نده ..!!!!!

  3. به امید روزی که مثل تمام کشورها فرهنگ صید جا بیفته و این موجودات دوست داشتنی هم مورد توجه واقع بشن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا