اخبار دزفولویژه

احمدرضا سلمان پور بعنوان سرپرست بیمارستان آموزشی درمانی بزرگ دزفول منصوب شد

با ابلاغ دکتر قمیشی رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول سرپرست بیمارستان آموزشی درمانی بزرگ دزفول منصوب شد.

به گزارش خبر نگار وبدا، صبح امروز با ابلاغ دکتر قمیشی رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول دکتر احمد رضا سلمان پور بعنوان سرپرست بیمارستان آموزشی درمانی بزرگ دزفول منصوب شد.

در بخشی از این ابلاغ آمده است امیدوارم با توکل به خداوند متعال و تعامل شایسته با مدیران محترم ارشد دانشگاه و همکاری سازنده برون بخشی در ارتقای کیفیت خدمات آموزشی_ درمانی با استفاده از تمام توان همکاران و اعضای هیات علمی آن مرکز موفق و موید باشید. همچنین در بخش دیگری از این ابلاغ بر ارایه خدمات درمانی مطلوب و حفظ کرامت انسانی همکاران و مراجعین تاکید شده است.

دکتر احمد رضا سلمان پور متخصص بیماریهای داخلی است.  از پزشکان با سابقه است که۱۶ سال فعالیت کاری در حوزه بهداشت و درمان دارد. دکتر سلمان پور پیش از این سابقه مدیریت بیمارستان بزرگ دزفول را درپرونده کاری خود دارد.

نوشته های مشابه

۲ دیدگاه

  1. خدا را هزار مرتبه شکر که بختیاری عزل شد چون واقعا کل سیستم بیمارستان را به هم ریخته بود و همه ی پرسنل به شدت ازش ناراضی بودند اداره کردن بیمارستان را با اداره کردن مهد کودک اشتباه گرفته بود

  2. بختیاری واقعا یک مسئول بی عرضه و نادان بود که وجودش فقط و فقط باعث نابود کردن سیستم بود خدا را هزاران بار شکر میکنم که شرش کنده شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا