اخبار دزفول

حریم قانونی راه در جاده شوشتر به دزفول آزاد شد

خلاصه خبر
  • رئیس اداره راه و شهرسازی دزفول گفت: حریم قانونی راه در جاده شوشتر به دزفول با دستور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دزفول آزاد شد.

ابوذر موحد روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طرح چهار خطه دزفول- شوشتر – ملاثانی سال‌های زیادی است به دلایلی از جمله وجود معارضان متوقف شده حال آنکه حریم این جاده به میزان ۲۲.۵ متر از وسط جاده است.
وی ادامه داد: قطعه‌هایی از این جاده در سال‌های گذشته آزادسازی شده ولی مهمترین قطعه آن که تاکنون با ممانعت کشاورزان متوقف بود به طول هشت کیلومتر از سمت صالح شهر به دزفول با دستور دادستان، همکاری یگان ویژه و معاونت عمرانی فرمانداری دزفول با استفاده از ماشین آلات شهرداری از کیلومتر ۱۸ تا ۲۳ آزاد شد.

رئیس اداره راه و شهرسازی دزفول با بیان اینکه معارضان در حریم جاده اقدام به کشت کرده بودند، بیان کرد: آزادسازی حریم این جاده برای تعریض و بهسازی به عنوان یکی از مسیرهای پرتردد و حادثه خیز شمال خوزستان انجام شد.

وی افزود: سالانه تصادفات منجر به فوت زیادی در این جاده رقم خورده است که با تعریض جاده این آمار کاهش خواهد یافت.

طرح جاده دزفول به شوشتر از اردیبهشت ۹۹ با اعتبار اولیه ۸۶۶ میلیارد ریال آغاز شده و مدت اجرای آن ۳۶ ماه است.

این طرح در محدوده شهرستان دزفول به چهار قسمت تقسیم شده که حدود ۲۳ کیلومتر است، کیلومتر یک تا پنج این طرح شامل پل هوایی سه راهی حمزه تا سیاه منصور به طور کامل آسفالت شده است.

پیش از این دادستان عمومی و انقلاب دزفول اعلام کرده بود معارضان طرح تعریض جاده دزفول- شوشتر یک ماه برای رفع تصرف فرصت دارند در غیر این صورت در چارچوب قانون با آنان برخورد می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا