اخبار دزفول

دوده فام دزفول به‌عنوان «صادرکننده نمونه ملی» شناخته شد

به گزارش دزفوری از روابط عمومی هلدینگ انرژی گستر سینا، مراسم روز ملی صادرات با حضور عباس علی‌آبادی وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس سازمان توسعه تجارت در محل سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی برگزار شد که در این مراسم از شرکت صنعتی دوده فام به‌عنوان صادرکننده نمونه ملی کشور تقدیر به عمل آمد.

در این مراسم درمجموع از ۵۰ صادرکننده نمونه کشور تقدیر شد که میزان و ارزش صادرات، توسعه بازارهای جدید، ابزارهای نوین بازار فروش، نمایندگی‌ها، خدمات پس از فروش و نوآوری در تولیدات و ارزش‌افزوده ازجمله شاخص‌های مهم در انتخاب صادرکنندگان نمونه بود.

از استان خوزستان ۱۰ شرکت تولیدی برای کسب عنوان صادرکننده نمونه ملی به وزارت صمت معرفی‌شده بودند که چهار شرکت «دوده فام»، «فولاد اکسین خوزستان»، «مجتمع فولاد روهینا جنوب» و شرکت «خمیرمایه والکل رازی» موفق شدند با اخذ شاخص‌های صادراتی به‌عنوان صادرکننده نمونه ملی انتخاب و معرفی شوند.مجتبی معین پور، مدیرعامل شرکت صنعتی دوده فام ضمن ابراز خرسندی از انتخاب شرکت به‌عنوان صادرکننده ملی کشور گفت: این افتخار را مرهون کارکنان خدوم و زحمت‌کشی هستیم که به‌صورت پایدار و مستمر در مجتمع صدف دزفول در حال تلاش و جهاد برای ساختن ایران قوی هستند.

وی در ادامه افزود: در سال افزایش تولید و مهار تورم، به ‌موازات تأمین بازار داخلی، موضوع صادرات و ارزآوری حداکثری برای کشور را در دستور کار خود قرار داده‌ایم و در ادامه نیز این مسیر را با قدرت بیشتری ادامه خواهیم داد.

دوده فام صادرکننده نمونه شد

مدیرعامل دوده فام در پایان ضمن تشکر از حمایت‌های هلدینگ و بنیاد به‌عنوان مجموعه‌های بالادستی دوده فام اظهار داشت: دوده فام ازجمله شرکت‌هایی بوده که ارزآوری و رفع تعهد ارزی صددرصدی را در کارنامه خود ثبت کرده و همچنین در سال جدید، موفق به ورود به بازارهای جدید شده است.

معین پور اظهار داشت: مجتمع صنعتی دوده فام توانسته است با صادرات ۳۵ هزار تنی دوده در سال گذشته، ۷۱ درصد از میزان کل صادرات دوده صنعتی از ایران را به خود اختصاص دهد.

بر اساس این گزارش، شرکت صنعتی دوده فام به‌عنوان چهارمین کارخانه تولیدکننده دوده صنعتی در ایران در سال ۱۳۹۱ به بهره‌برداری رسید و با بهره‌گیری از فناوری نوین تولید دوده و با چشم‌انداز «رهبری بازار صنعت دوده در بازار صنعت دوده داخلی و منطقه» مأموریت خود را شروع کرد.

رسالت این شرکت، تولید انواع گریدهای صنعت دوده با بالاترین کیفیت موردقبول مشتریان است. محصول نهایی این شرکت در بازارهای داخلی و صادراتی با رعایت استانداردهای زیست‌محیطی توزیع می‌شود.

دوده فام با توجه به بکار گیری نیروی انسانی توانمند و متخصص توانست در سال گذشته به رشد حداکثری تولید و فروش صادراتی دست یابد. مواد اولیه موردنیاز این کارخانه از مجتمع‌های پتروشیمی و پالایشگاهی تأمین و محصولات تولیدی این کارخانه عمدتاً برای مصرف تایر و رابر استفاده می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا