اخبار دزفول

بوستان رسالت و میدان انصاری دزفول ساماندهی می‌شوند

به گزارش دزفوری از روابط عمومی شورای اسلامی شهر دزفول، شنبه ۱۳ خرداد نشست کمیسیون خدمات شهری و بهداشت به ریاست غلامعلی پوررضایی و با حضور حجت الاسلام نمازی عضو کمیسیون و مهمانان برگزار شد.

غلامعلی پوررضائی درخصوص این نشست گفت: با حضور سرپرست معاونت امور شهری شهرداری موضوع مطالبه مکرر مردمی مبنی بر جلوگیری از ورود موتورسوارها به بوستان رسالت مطرح و با توجه به استقبال گسترده خانواده ها از این بوستان محله ای مقرر شد موانعی جهت جلوگیری از ورودی وسایل نقلیه به بوستان اجرا شود.

وی افزود در ادامه بررسی مشکلات بوستان ها و فضای سبز شهری، موضوع ساماندهی میدان شیخ مرتضی انصاری مطرح و با توجه به اینکه این میدان در ورودی اصلی شهر واقع شده بر توجه ویژه به آن تاکید شد.

پوررضائی اجرای المان های مینیاتوری متناسب با فرهنگ مردم دزفول و شمال خوزستان را از جمله پیشنهادهای زیباسازی میدان عنوان و خواستار راه اندازی آبنماها و اجرای سرویس بهداشتی جهت رفاه حال همشهریان ارجمند شد.

در ابتدای این نشست غلامعلی پوررضائی ضمن تسلیت ایام سوگواری بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی ایران و قیام خونین ۱۵ خرداد از مسئولین در خواست کرد دستاوردهای انقلاب را که با قیام امام خمینی (ره) علیه آغاز و با رهبری داهیانه مقام معظم رهبری به شکوفایی رسید برای مردم تبیین کنند.

وی از کلیه دوستداران امام خمینی (ره) خواست در ویژه برنامه ای که شنبه شب از ساعت ۲۱ در مسجد امام خمینی ره برگزار می شود حضور یابند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا