اخبار دزفول

دستگیری عاملان تیراندازی در مراسم عزاداری در یکی از مناطق دزفول

خلاصه خبر
  • فرمانده انتظامی دزفول از دستگیری عاملان تیراندازی در مراسم عزاداری در یکی از مناطق دزفول خبر داد.

به گزارش دزفوری از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ روح اله گراوندی در تشریح جزئیات این خبر گفت: با توجه به برگزاری مراسم ترحیمی در یکی از مناطق دزفول و در پی آن تیراندازی، موضوع شناسایی و دستگیری عاملان تیراندازی به صورت ویژه در دستور کار پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی با همکاری عوامل کلانتری ۱۲ با رصد اطلاعاتی موفق به شناسایی ۲ نفر از عاملان تیراندازی شدند و پس از هماهنگی با مرجع قضایی طی یک عملیات منسجم پلیسی آنها را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان دزفول بیان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده با دستور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان با قرار وثیقه مناسب روانه زندان شدند.

سرهنگ گراوندی ضمن هشدار به مخلان نظم و امنیت اظهارداشت: این فرماندهی با پشتیبانی قضایی هیچ گونه اغماض و مماشاتی با عاملان تیراندازی در مراسم عزا و عروسی نخواهد داشت و با صاحبان مراسم مختلف که با تیراندازی آسایش و امنیت مردم دزفول را مخدوش می‌کنند به شدت برخورد خواهد داشت.

انتشار کلیپی از تیراندازی دریک مراسم ترحیم در سطح شهر دزفول واکنش‌های زیادی داشته و شهروندان خواستار برخورد جدی با عاملان تیراندازی هستند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا