اخبار دزفول

یکی از پرستاران بخش کرونا در دزفول فوت کرد

مسعود اسدی نیا روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این پرستار به نام ایرج خورشیدی چندین سال سابقه خدمت در بیمارستان بزرگ دزفول را دارد که حین خدمت به صورت ناگهانی جان خود را از دست داد.
وی ادامه داد: طبق آزمایشات و تحقیقات انجام شده، تست کرونای این پرستار منفی بوده و عکس سینه وی موردی از درگیری این ویروس نشان نداده است.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی دزفول با بیان اینکه پزشکی قانونی پیگیر موضوع است، گفت: کالبدشکافی درحال انجام است که پس از اعلام نتایج، علت مرگ مشخص خواهد شد.
وی افزود:  احتمالات زیادی درخصوص مرگ این پرستار مطرح شده که نمی‌توان به هیچ کدام از آنها استناد کرد لذا علت پس از اعلام نتیجه پزشکی قانونی مشخص خواهد شد. 
اسدی نیا در پاسخ به این سوال که چرا برای این پرستار عنوان‌هایی چون مدافع سلامت یا شهید عنوان نشده است نیز گفت: مستندات مربوطه باید جمع آوری و خانواده این پرستار درخواست بررسی آنها را بدهد تا از طرف سازمان‌های مربوطه بررسی شود.
وی افزود: تاکنون عبدالمهدی شادور انباردار، سعید عباسی پرستار و پروین کیوان از پرستاران بیمارستان بزرگ دزفول بر اثر کرونا جان باخته‌اند.

پدر مرحوم خورشیدی نیز در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: فرزندم ۲۶ ساله است و از سه سال پیش در بیمارستان بزرگ دزفول مشغول خدمت بود.

یاور خورشیدی افزود: فرزندم در روز حادثه هیچ مشکلی نداشت و طبق گفته همکارانش تا ساعت ۱۰ صبح نیز حتی احساس خستگی نداشت ولی به شکل ناگهانی فوت کرد.

وی با گلایه مندی نسبت به برخورد دانشگاه علوم پزشکی درخصوص مرگ فرزندش اظهارداشت: کالبدشکافی توسط پزشکی قانونی در دست انجام است که با اعلام نتیجه، علت مرگ فرزندم مشخص خواهد شد.

شهرستان دزفول در وضعیت زرد کرونا قرار دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا