اخبار دزفول

احداث کارخانه جدید آسفالت شهرداری دزفول در دستور کار

خلاصه خبر
  • رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری دزفول با اشاره به فرسودگی کارخانه آسفالت فعلی شهرداری دزفول گفت: احداث یک کارخانه جدید با استانداردهای بالای آلایندگی و بهره وری مناسب در دستور کار است.

به گزارش دزفوری از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری دزفول، محمد آستی امروز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: کارخانه آسفالت شهرداری مربوط به دهه ۶۰ است که طی مدت اخیر به علت فرسودگی و بهره وری کیفی و کمی با افت شدید مواجه و در نتیجه این کارخانه از سرویس خارج شد.

وی افزود: با صرف هزینه های فراوان و گزاف این کارخانه طی ۶۰ روز بازسازی و در ۴۸ ساعت گذشته وارد مدار تولید شد ضمن اینکه تمام تلاش و برنامه ریزی های لازم جهت جبران این ۶۰ روز عقب افتادگی در دستور کار است.

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری دزفول با اشاره به تاکید کارشناسان سازمان عمران جهت جایگزینی کارخانه جدید، عنوان کرد: در حال حاضر مذاکرات با سازندگان کارخانه های آسفالت در حال انجام است که این فرایند با در نظر گرفتن سفارش ساخت و نصب حداقل ۸ ماه به طول خواهد انجامید.

آستی با بیان اینکه بعد از نصب کارخانه جدید، کارخانه فعلی از سرویس خارج می شود، تصریح کرد: کارخانه جدید با استانداردهای بالای آلایندگی و بهره وری مناسب و مفید در یک مکان خارج از شهر راه اندازی می شود.

وی یادآور شد: در زمان تعطیلی کارخانه مناطق ۳ گانه شهرداری دزفول جهت انجام عملیات ترمیم آسفالت، اقدام به خرید روزانه آسفالت از کارخانه های خصوصی می نمودند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا