اخبار دزفول

دزفول نیازمند توجه ویژه استاندار است

به گزارش دزفوری از مهر، حجت الاسلام سید محمدعلی قاضی دزفولی صبح امروز سه شنبه در خطبه‌های نماز عید فطر ضمن تبریک عید سعید فطر و گرامیداشت روز معلم و سالگرد شهادت استاد مرتضی مطهری گفت: این شهید والامقام چهار ویژگی جریان شناسی، زمان شناسی، دشمن شناسی و دشمنی شناسی را در میدان جهاد تبیین داشت و نمونه بارز یک اسلام شناس کامل بود.

وی با اشاره به توانایی شهید مطهری در شناسایی و تبیین انحراف‌های فکری افزود: همواره با زمان حرکت می‌کرد و به روز بود و جریان‌های فکری منحرف نظیر بهایی‌گری و صوفیگری را در هر دوره به خوبی شناسایی می‌کرد.

حجت الاسلام قاضی دزفولی به دشمن شناسی شهید مطهری اشاره کرد و ادامه داد: این شهید به حدود ۳۰۰ آیه قرآن به نفاق و دشمنانی را که به راحتی قابل شناسایی نیستند، پرداخته است.

امام جمعه دزفول این شهرستان را دومین شهرستان بزرگ خوزستان دانست و بیان کرد: با توجه به ظرفیت‌های زیادی که دارد، نیازمند توجه ویژه استاندار است.

وی بر استحکام بخشی به همدلی میان مسئولان شهرستان تاکید کرد و ادامه داد: مراسم چهارم خرداد با عنوان روز مقاومت و پایداری و روز دزفول در پیش است و انتظار می‌رود که استاندار خوزستان با حضور در شهرستان با خانواده شهدا دیدار داشته باشد.

حجت الاسلام قاضی دزفولی از حاضر نشدن برخی مسئولان دزفول در مناسبت‌های مذهبی و فرهنگی این شهرستان انتقاد کرد و گفت: این اقدام آن‌ها هیچ توجیهی ندارد زیرا آنها باید میان مردم حضور داشته باشند و با آن‌ها ارتباط برقرار کنند.

منبع
خبرگزاری مهر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا