اخبار دزفولویژه

نشست مشترک نماینده، امام جمعه و فرماندار دزفول برگزار شد

سید احمد آوایی: حفظ وحدت رمز موفقیت دزفول در عرصه های دشوار

سید احمد آوایی نماینده مردم شریف دزفول در مجلس شورای اسلامی به منظور همفکری در راستای حل مسائل دزفول، در نشستی مشترک با امام جمعه و فرماندار این شهرستان شرکت نمود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نماینده شهرستان دزفول، سید احمد آوایی در این نشست وحدت را رمز موفقیت دزفول دانست و بیان داشت: شهرستان دزفول همواره در بزنگاه های سخت و‌ دشوار قرار گرفته اما همواره با وحدت و همبستگی آحاد مردم و اقوام با اصالت ساکن در شهرستان توانسته ایم از این مشکلات عبور کنیم.

آوایی در ادامه اظهار داشت: شهرستان دزفول امروز بیش از هر چیزی نیازمند فضای همدلی است و‌ باید به دور از نگاه سیاسی و قومیتی در مسیر وحدت حرکت کنیم و حل مشکلات مردم را همواره در اولویت خود قرار دهیم.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه دزفول نیز در این جلسه که جهت تحکیم وحدت و بررسی آخرین وضعیت شهرستان و همفکری برای حل مشکلات شهرستان دزفول برگزار شد، موضوعاتی همچون ضرورت اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام، ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی مطرح و مقرر گردید تا با همدلی و همراهی روزافزون همه مسئولین ادارت، نهادها و سازمان و کارمندان و کارکنان خدوم آن ها، و بهره گیری از ظرفیت های استانی و ملی، جهت توسعه و پیشرفت شهرستان دزفول قدم های موثری برداشته شود.

همچنین در این جلسه بر گسترش و نهادینه شدن فرهنگ تکریم ارباب رجوع و رفتار و سیره مردمی دولتمردان و مسئولین با بهره گیری از الگوی مسئولیتی شهیدان رجایی و باهنر تاکید شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا