اخبار دزفول

مرکز استان به دزفول به چشم رقیب نگاه می کند

به گزارش دزفوری از مهر، سید احمد آوایی پیش از ظهر امروز سه شنبه در مراسم تکریم و معارفه رؤسای جدید و پیشین دانشگاه علوم پزشکی دزفول که در سالن غدیر این دانشگاه برگزار شد، اظهار کرد: قبل از انقلاب تاکنون تمام بیمارستان‌های دزفول توسط خیران احداث شده‌اند و جایگاه دزفول از نظر فعالیت‌های خیران در کشور کم نظیر است.

وی افزود: بیمارستان تأمین اجتماعی دزفول تنها بیمارستان دولتی این شهرستان است که در اواخر دولت قبل افتتاح شد، هرچند از نظر تجهیزات و کادر تکمیل نشده اما فعال است.

نماینده مردم دزفول در مجلس با اشاره به حضور بیماران شمال خوزستان، ایلام، لرستان و کشور عراق در دزفول، این امر را یک ظرفیت ویژه و افتخار برشمرد و تصریح کرد: می‌طلبد که وزارت بهداشت نگاه ویژه ای را به دانشگاه دزفول داشته باشد.

آوایی با اشاره به جلسات متعدد با وزرا و مسئولان کشوری در راستای توسعه دانشگاه علوم پزشکی دزفول عنوان کرد: ملی کردن اعتبار احداث دانشکده‌های پزشکی، پرستاری و پیراپزشکی در لایحه بودجه ۱۴۰۰ و ملی کردن ردیف بودجه بیمارستان یا زهرا (س) در لایحه بودجه ۱۴۰۱ و اخذ مجوز برای خرید و راه اندازی دستگاه پت اسکن از جمله خروجی‌های این جلسات بود.

وی در ادامه گفت: متأسفانه یک سنت زشت و ناپسند در کشور رایج شده که مسئول جدید تمام اقدامات و زحمات مسئول قبلی را زیر سوال می‌برد. این بدعت ناپسند در تمام مسئولان اعم از دولتی‌ها و مجلسی‌ها مشاهده می‌شود در حالی که تمام افراد خدمت و تلاش می‌کنند و فرد جدید باید خدمات فرد قبلی را تکمیل کند و هیچکس بی نقص نیست.

نماینده مردم دزفول در مجلس عنوان کرد: ما باید سیستم اداری و اجرایی کشور را به گونه‌ای مدیریت کنیم که تمام مجموعه فعال باشد نه اینکه با رفتن یک مدیر و آمدن فرد جدید تلاطم ایجاد شود. تمام سیستم باید فعال باشد چرا که همیشه کار جمعی نتیجه می‌دهد، مدیر هرچقدر فعال و قوی باشد به تنهایی کارساز نیست بلکه باید تیم و مجموعه را نیز قدرتمند و فعال کند.

آوایی تاکید کرد: نباید خدمات رسانی به مردم را صرفاً محدود به زمان مدیریت کنیم بلکه باید تا قدرت و توان داریم از هیچ تلاشی دریغ نکنیم و از فرصت‌ها نهایت استفاده را کرد.

وی در ادامه ضمن انتقاد از برخی ناملایمت ها بیان کرد: متأسفانه در برخی موارد مرکز استان به دزفول به چشم رقیب نگاه می‌کند که بسیار زشت است.

آوایی همچنین با قدردانی از تلاش‌های قمیشی رئیس پیشین دانشگاه علوم پزشکی دزفول و تبریک به «علیرضا خسروپناه» سرپرست جدید این دانشگاه گفت: همیشه در کنار مجموعه علوم پزشکی خواهم بود و از هیچ تلاشی برای توسعه آن دریغ نخواهم کرد اما در کنار پیگیری‌هایی که داریم خواستار نگاه ویژه و مساعدت وزارت بهداشت نیز هستیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا