اخبار دزفولویژه

مسئولان دزفول از فرصت ایجاد شده برای خدمت به مردم استفاده کنند

به گزارش دزفوری به نقل از ایرنا حجت الاسلام عبدالحسین خسروپناه در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه دزفول در مصلای امام علی (ع) این شهر  یاد شهدای ۱۳ آبان را گرامیداشت و افزود: آمریکا با قصد قدرت نمایی و دزدی نفت ایران به صحنه آمد ولی با ورود چند قایق تندروی سپاه بدون شلیک حتی یک تیر با ذلت از صحنه فرار کرد.
وی روحیه استکبارستیزی را مترادف با استقلال کشور دانست و ادامه داد: باید قدر این استقلال را بدانیم چراکه تا قبل از آن ذلیل بودیم و هیچ چیز از خود نداشتیم.
حجت الاسلام خسروپناه حقارت دوره پهلوی را  وصف نشدنی خواند و گفت: استکبار جهانی مرگ جهان اسلام را می‌خواهد چرا ما مرگ استکبار را نخواهیم متاسفانه برخی روشن فکران می‌گویند شعار مرگ بر آمریکا ندهیم حال آنکه این شعار قرآن است.
وی به اتفاقات عراق،  افغانستان و ایران به واسطه آمریکا اشاره کرد و افزود: اکنون آمریکا با اقتدار سپاه و جوانان مخلص و بی‌ادعای ایران اسلامی حقیر و ذلیل شده است.

امام جمعه موقت دزفول با گرامیداشت روز دانش آموز گفت: اگر به دانش آموزان توجه کنیم از نسل ما ارزشی‌تر هستند مانند شهید دهه هشتادی شهید لندی که برای نجات دیگران خود را به آتش زد.
وی ادامه داد: نسل جدید حافظ انقلاب است و تمام پیشرفت‌های موشکی و تولید واکسن حاصل تلاش نسل‌های سوم و چهارم انقلاب است و مقام معظم رهبری هم به آنها باور دارد.

امام جمعه موقت دزفول دولت سیزدهم را دولتی مردمی دانست و اظهارداشت: دیدارهای مردمی درس آموز، امیدبخش و ارزنده است و رییس جمهوری باید به اندیکاها برود و سریعتر تکلیف مسوولیت‌ها را در وزارتخانه‌ها و استانداری‌ها مشخص کند.
وی بر ضرورت انتخاب افراد سالم، مردمدار، متدین و نظارت بر کار آنها تاکید کرد و گفت: برخی آسیب‌های اقتصادی ناشی از ساختار دولتی است که باید اصلاح شوند.
حجت الاسلام خسروپناه تصریح کرد: اگر استاندار یا وزیری تخلفی کرد باید به صورت جدی با او برخورد شود.
امام جمعه موقت دزفول با اشاره به واضح بودن علت برخی مشکلات بیان کرد: مشکل طیور دانه و ذرت است که می‌توان با کشت این محصول مشکل مرغداری‌ها را رفع کرد ولی متاسفانه برخی دولتمردان برای رفع مشکل به سرعت سراغ واردات می‌روند.
وی با اظهار تاسف از ذبح شدن دام های ماده به علت تامین نشدن علوفه افزود: مردم از دولت رییسی انتظار دارند این مشکلات را برطرف کنند چون زمان در حال گذر است.

حجت الاسلام خسروپناه با تاکید بر لزوم چاره اندیشی برای رفع مشکل مسکن بیان کرد: مردم آمریکا بعد از خرید هر خانه باید یک درصد قیمت ملک را هر سال مالیات دهند ولی در ایران افرادی با داشتن ۷۰۰ خانه هیچ مالیاتی نمی‌دهند که نتیجه آن افزایش روزانه قیمت‌ها است.
وی افزود: مسوولان دزفول از فرصت ایجاد شده برای خدمت به مردم استفاده کنند؛ مدیری که سه روز در هفته در اداره حاضر است در حالیکه باید هفت روز هفته در شهرستان حاضر شود نمی تواند مشکلات را حل کند.
امام جمعه موقت دزفول با اشاره به دستگیری یک شرور متعرض به اماکن بانوان در این شهرستان گفت: اداره اطلاعات دزفول در اقدامی جهادی و رصد شبانه روزی این شرور و سارق بی ادب را دستگیر کرد.
وی با ارایه درخواست آمرانه مردمی از سیستم قضایی مبنی بر صدور حکم اعدام برای این شرور افزود: مردم باید احساس امنیت کنند، این فرد چند بار دستگیر و آزاد شده است.
امام جمعه موقت دزفول از رییس قوه قضاییه  خواست  این شرور را در ملا عام به جزای خود برساند و ذره ای به او رحم نکند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا